Μπορεί τελευταία να μην ακούγονται πολλά επί του θέματος, όμως πηγές μιλούν για τη διαρκή εξέλιξη μιας ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας motocross από τη Honda.

Ξέρουμε πολύ καλά πως οι κατασκευαστές και οι μηχανικοί-μηχανολόγοι που κρατούν τα ηνία στη μοτοβιομηχανία είναι υποχρεωμένοι να κοιτούν μακριά, πολύ μακριά. Τόσο μακριά, που ούτε να το φανταστούμε δεν μπορούμε τι έχουν στον νου τους και τι εξελίσσουν. Για παράδειγμα, μια μοτοσυκλέτα motocross είχε παρουσιαστεί στο Tokyo Motor Show τον Μάρτιο και λόγω της «ιδιαίτερης», εκκεντρικής της εμφάνισης πέρασε ίσως ξώφαλτσα από την προσοχή μας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η μοτοσυκλέτα είχε εκτεθεί στο γνωστό ετήσιο μοτοσυκλετιστικό Show για έναν και μόνο, άντε για δύο λόγους: ο πρώτος είχε να κάνει με την εικόνα μιας εταιρείας, η οποία στην περίπτωσή μας δεν ήταν μια οποιαδήποτε αλλά η ίδια η Honda, που ασχολείται με την ηλεκτροκίνηση. Κατά δεύτερον, το κοινό πρέπει να γνωρίζει ότι η Honda δεν μένει με σταυρωμένα χέρια ποτέ και πως πάντα βρίσκεται στην αιχμή της τεχνολογίας.

 Υπογράφει η Mugen

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το ηλεκτρικό ΜΧ της φοβερής και τρομερής Mugen είναι σχεδιασμένο για να προσελκύσει την προσοχή και να κάνει τον κόσμο να το θαυμάσει τόσο για την τεχνολογία όσο και -πολύ περισσότερο- για την εκκεντρική του εμφάνιση. Το Mugen E.Rex παρουσιάστηκε στο γιαπωνέζικο σαλόνι επιδεικνύοντας κάποιες λύσεις υψηλής τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένων των μπαταριών που είναι υγρόψυκτες. Η ιαπωνική φίρμα γνωρίζει πολλά για τις ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες, αφού οι δικές της κερδίζουν κάθε χρόνο τον φημισμένο αγώνα του Isle of Man στην κατηγορία TT Zero.

Η Mugen ως γνωστόν ανήκει στον Hiro Honda, γιο του ιδρυτή της Νο1 εταιρείας στον κόσμο, και χρησιμοποιείται συχνά σαν δημιουργός νέων ιδεών του μεγάλου Ιάπωνα κατασκευαστή. Η Honda μαζί με πολλές άλλες εταιρείες, όπως είναι λογικό, θα παρουσιάσει ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες και scooter στο εγγύς μέλλον και με το E.Rex αφουγκράζεται τον παλμό αυτής της τάσης. Η όλη «διακόσμηση» της μοτοσυκλέτας μοιάζει να έρχεται από την προϊστορική εποχή, θυμίζοντας απολίθωμα δεινοσαύρου, γι’ αυτό και ονομάζεται «Ε. Rex»: Εlectronic Rex και όχι Tyrannosaurus Rex.

Δείτε και τα «ματάκια» της Mugen στη μάσκα για να πειστείτε ότι ο σχεδιαστής έκανε επίτηδες αυτό το πρωτότυπο να μοιάζει με τερατάκι. Όταν είχε παρουσιαστεί πέρυσι η μοτοσυκλέτα, ο Hikaru Miyagi, αναβάτης ανάπτυξης του μοντέλου, δήλωνε: «Ο ηλεκτρικός κινητήρας δεν απαιτεί λειτουργία συμπλέκτη. Ο αριστερός και ο δεξιός λεβιές στο τιμόνι είναι το πίσω φρένο και το μπροστινό φρένο και έτσι μπορούμε να επικεντρωθούμε στην οδήγηση με λιγότερες έγνοιες».



 

Πηγή: motorbike.gr

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης