Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος

Η ανακοίνωση της KTM πως προχωράει εντατικά στην παραγωγή μιας νέας γκάμας μοτοσικλετών με έναν δικύλινδρο κινητήρα 490 σε συνεργασία με την Bajaj φαίνεται πως θα παρασύρει και τη Husqvarna. Μετά λοιπόν από την ηλεκτρική E-Pilen η σουηδική φίρμα έχει ξεκινήσει την εξέλιξη της επόμενης γενιάς Vitpilen και Svartpilen  η οποία θα βασίζεται στο νέο μηχανικό σύνολο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πολύ ξεχωριστός σχεδιασμός για το Vitpilen με τον κινητήρα 701!

Ο πρώτος δικύλινδρος κινητήρας στα ρετρό μοντέλα της Husqvarna

Η έλευση του Svartpilen 125 έκανε την αρχή και όπως όλα δείχνουν η Husqvarna θα τοποθετήσει τον Τα νέα μοντέλα 501 θα απευθύνονται και στην αγορά της Ασίαςκαινούριο κινητήρα 490 στα δύο σημαντικά της μοντέλα αναβαθμίζοντας τα σε Vitpilen 501 και Svartpilen 501. Τα “βέλη” λοιπόν της Husky θα αποκτήσουν περισσότερη ισχύ και ροπή, ενώ για πρώτη φορά θα έχουν στη “καρδιά” τους έναν δικύλινδρο κινητήρα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η KTM πάντως έχει ανακοινώσει ήδη την παραγωγή του 490 Duke και του 490 Adventure σε συνεργασία με την Bajaj η οποία μάλιστα ετοιμάζει νέο εργοστάσιο στην Ινδία για να ανταπεξέλθει στις ανάγκες της παραγωγής.

Η συνεργασία με την Bajaj θα εννοήσει και τη Husky.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η εταιρεία που “ντύνει” τα μοντέλα της με Replay

Ίσως, το 2022 να έχουμε το πρώτο ηλεκτρικό scooter της Husqvarna

Η ηλεκτρική Husqvarna είναι γεγονός

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης