Γράφει ο Γιάννης Πετρόχειλος

Είναι αρκετός καιρός τώρα που σκέφτομαι τον τρόπο με τον  οποίο θα εντάξω τους απλούς καθημερινούς Το τσακάλι αυτής της εβδομάδας είναι η Νατάσα Καρανικόλα.αναβάτες στον κόσμο της ενημέρωσης. Άλλωστε όλα για εκείνους γίνονται, άρα γιατί να μην έχουν λόγο και εκείνοι.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σε αυτήν τη στήλη λοιπόν θα βρίσκουμε έναν από εσάς που οδηγείτε τη μοτοσικλέτα σας καθημερινά ή εκείνους που βγαίνετε γρήγορες βόλτες στα Σαββατοκύριακα ή εσάς που γυρίζετε τον κόσμο με δίκυκλο και θα μας μιλάτε για όλα αυτά που σας έχει προσφέρει η μοτοσικλέτα, αλλά και για τις δύσκολες στιγμές στη συμβίωση με τους δύο τροχούς.

Ο σύγχρονος χορός είναι ένα από τα χόμπι της Νατάσας.

Η «χορεύτρια» Νατάσα Καρανικόλα

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Την Νατάσα Καρανικόλα την γνώρισα στην απίστευτη περιπέτεια του Scooter Rally Αντοχής 2022 στις Στη διάρκεια του Scooter Rally Αντοχής πάντα είχε μαζί της ένα επιπλέον δοχείο βενζίνης.όμορφες διαδρομές της Φωκίδας. Δεν μπορεί άλλωστε να περάσει απαρατήρητη μια συμμετοχή με Vespa LX50 σε έναν «αγώνα» ο οποίος απαιτούσε περισσότερα από 450 χιλιόμετρα μέσα σε δύο ημέρες, ωστόσο η Νατάσα όχι μόνο κατάφερε να ολοκληρώσει τον αγώνα, αλλά να διασκεδάσει και να ευχαριστηθεί κάθε χιλιόμετρο της διαδρομής. Άλλωστε όπως αναφέρει και η ίδια, το πείσμα και η υπομονή είναι από τα βασικά χαρακτηριστικά της προσωπικότητάς της.

Η Νατάσα γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα έχοντας ρίζες από την Ίμβρο. Από την οικογένεια και συγκεκριμένα από τον πατέρα της «κόλλησε» το μικρόβιο του αυτοκινήτου και της μοτοσικλέτας, καθώς μηχανικός αυτοκινήτων ο ίδιος, είχε άμεση επαφή με τα οχήματα. Μάλιστα, η Νατάσα ακολουθούσε τον πατέρα της και στους αγώνες Ράλι που έπαιρνε μέρος ως μηχανικός και δεν έχει χάσει Ακρόπολις από όταν θυμάται τον εαυτό της. Την πρώτη ημέρα που έκλεισε τα 18 της χρόνια είχε στα χέρια της το δίπλωμα αυτοκινήτου, ενώ μερικά χρόνια αργότερα ήρθε η πρώτη επαφή με τη μοτοσικλέτα.

Αμέτρητα χιλιόμετρα με τη Vespa LX50.

Η Νατάσα έκανε δική της την πρώτη της μοτοσικλέτα πριν από μερικά χρόνια και ο έρωτας ήταν 18 ετών και μία ημέρα βρισκόταν πίσω από το τιμόνι αυτοκινήτου με το φρέσκο της δίπλωμα οδήγησης.κεραυνοβόλος. Παρά το γεγονός ότι η αφορμή της απόκτησης της Vespa LX50 ήταν καθαρά για πρακτικούς λόγους, η Νατάσα ανακάλυψε έναν κόσμο για τον οποίο όπως λέει η ίδια ήταν έτοιμη από καιρό. Η ελευθερία, η ευκολία και κυρίως η μοναδική αίσθηση που προσφέρει η μοτοσικλέτα είναι κάτι που κέρδισε τη νεαρή αναβάτρια η οποία πλέον δεν μπορεί να διανοηθεί την καθημερινότητά της χωρίς δίκυκλο. Η Νατάσα είναι ένας νέος άνθρωπος γεμάτος ενέργεια και όνειρα. Κοιτάζει τον κόσμο με έναν ρομαντισμό τον οποίο έχουμε ξεχάσει οι περισσότεροι και σίγουρα η μοτοσικλέτα ενισχύει αυτήν την οπτική. Αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση για πολλές γυναίκες οι οποίες θέλουν αλλά δεν έχουν τολμήσει να ακολουθήσουν τον δρόμο των δύο τροχών ο οποίος δεν είναι μόνο ταχύτητα, σούζες και αγώνες, αλλά είναι και όνειρα, πάθος, φιλία και ελευθερία.

Ταυτότητα Τσακαλιού Νο55.

Ας δούμε τι έχει να μας πει η Νατάσα

Η καλύτερη μοτοσικλέτα που είχα ποτέ ήτανΗ πρώτη μου και μοναδική έως τώρα,  ο «γαϊδαράκος» μου  (Vespa LX50). Είναι συναισθηματικό το δέσιμο, το θεωρώ κομπλιμέντο αν θεωρείται μοτοσικλέτα, με ανεβάζετε κατηγορία.

Η πιο απολαυστική διαδρομή που έχω κάνει ποτέ είναι... Οι διαδρομές μου ως τώρα ήταν εντός ΑττικήςΣτο Scooter Rally Αντοχής ήταν η μικρότερη μοτοσικλέτα που συμμετείχε. και καλοκαίρι φυσικά στα νησιά, οι καλύτερες πιστεύω είναι αυτές που τις μοιράζεσαι, είναι αυτές που έχεις καλή παρέα. Η πιο απολαυστική διαδρομή πιστεύω δεν έχει έρθει ακόμα. Πάντα προσπαθώ να πάω και παραπέρα να δω και κάτι ακόμα.

Το καλύτερο συνεργείο που έχω πάει είναιΤον «γαϊδαράκο» τον φροντίζουν συνήθως στο FORD CAR CENTER Αφοι Καρανικόλα και Σια (από τον μπαμπά πήρα το μικρόβιο και εκείνος φροντίζει να δίνει λίγο σανό στον «γαΐδαράκο») επίσης μια ανανέωση έκαναν και τα παιδιά στο ΜΟΤΟ SPA Αράφα Παναγιώτη.

Το καλύτερο κατάστημα εξοπλισμού/αξεσουάρ που επισκέφτηκα είναιΤυχαία για κάποια αγορά δώρου μπήκα στον Παπασταύρου στην Καλλιρρόης και εκεί ήταν που βρήκα  το πιο όμορφο κράνος που υπάρχει (αντικειμενικά πάντα) και έγινε το σήμα κατατεθέν μου.

Το Scooter Rally Αντοχής 2022 ήταν το πιο extreme που έχει κάνει μέχρι τώρα!

Η μάρκα ελαστικών που προτιμώ είναιMetzeler προτιμώ για την ώρα.

Η μοτοσικλέτα για μένα είναιΑπορώ πως ζούσα χωρίς αυτήν! Είναι η ευκολία μου στις καθημερινές μετακινήσεις (παντός καιρού), είναι η βόλτα τα βράδια του καλοκαιριού στην παραλιακή, είναι η απαραίτητη συνοδεία στις καλοκαιρινές διακοπές, είναι η εμπειρία της περιπέτειας. Όταν για άλλες μοτοσικλέτες όλα φαντάζουν εύκολα είναι πρόκληση να ακολουθήσεις και εσύ. Δεν το ήξερα άλλα έχω το μικρόβιο της μοτοσικλέτας. Είναι όταν φτάνεις  για παράδειγμα στο σημείο εκκίνησης το προηγούμενο βράδυ πριν το Scooter Rally Αντοχής, έχεις να διαχειριστείς τον αποθηκευτικό σου χώρο και επιλέγεις πρώτα να έχεις χώρο για την βενζίνη σου (λόγω μεγάλων διαδρομών χωρίς βενζινάδικο) και μετά για τα προσωπικά σου πράγματα!

Η μεγαλύτερη τρέλα που έχω κάνει είναιΑναμφίβολα η συμμέτοχη μου στο 6ο Rally Αντοχής 2022 στον νομό Φωκίδας. Να βρεις τρόπο να πας τη μοτοσικλέτα εκεί (γιατί για Εθνική Οδό ούτε λόγος), να βρεις μια παρέα που θα σε ακολουθήσει σε αυτό το εγχείρημα, να διανύσεις περίπου 500χλμ σε δύο ημέρες, με τα 50 κ.εκ. του «γαϊδαράκου» μόνο τρέλα χαρακτηρίζεται άλλα και εγώ και ο «γαϊδαράκος» έχουμε κοινό χαρακτηριστικό το πείσμα, την υπομονή και το θράσος μας. Μαζί μου ήταν οι φίλοι μου,  ο Χρήστος Μαυρόπουλος και ο Νίκος Μπινίσκος όπου με στήριξαν, με βοήθησαν και ανέλαβαν και το φόρτωμα και το ξεφόρτωμα του «γαϊδαράκου» και μου έλεγαν συνέχεια «κανόνισε να τερματίσεις».

Καππαδοκία, ιστιοπλοΐα με τον πατέρα και παραδοσιακούς χορούς στην Ίμβρο!

Ο μεγαλύτερος μου φόβος με τη μοτοσικλέτα είναι…  Νομίζω ότι φοβάται ο καθένας την οποιαδήποτε κακότυχη στιγμή. Η λογική μου στο δρόμο είναι πρώτα η αποφυγή ατυχήματος και μετά να δούμε ποιος είχε την ευθύνη του λάθους.

Το αγαπημένο μου αυτοκίνητο είναιΤο πρώτο αγαπημένο αυτοκίνητο είναι το Fiat 126,  σαν δεύτερη επιλογή βάζω το Fiat 500 (εννοείται το παλιό, το κλασικό).

Η συμβουλή μου για νέους μοτοσυκλετιστές είναι…  Πάντα, μα πάντα κράνος ακόμα και για ελάχιστες αποστάσεις και όσο δυνατόν καλύτερος εξοπλισμός αναβάτη – συνεπιβάτη (πάντα σχολιάζουν ότι το κράνος μου για παράδειγμα είναι πολύ καλό για το scooter μου και η απάντησή μου είναι πως ότι και να οδηγώ το κράνος εμένα προστατεύει! Η συγκέντρωση στον δρόμο και η ήρεμη οδήγηση. Αυτό που μου έκανε εντύπωση στο Ράλι Αντοχής ήταν ότι αν και η μικρότερη συμμετοχή όλοι έδειχναν την προσοχή τους και τον σεβασμό τους, δεν με πίεσαν ποτέ και ούτε άκουσα κόρνα για να με προσπεράσουν,  μονάχα για να με χαιρετήσουν! Συνάντησα την σωστή οδηγική συμπεριφορά που θα πρέπει να έχουμε όλοι μας ανεξαρτήτως οχήματος.

Στο Scooter Rally Αντοχής 2022.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Τα τσακάλια της Τετάρτης || Παναγιώτης Κουζής «Ο Πρωταθλητής»

Τα τσακάλια της Τετάρτης || Αντώνης Φωής «Ο Γερόλυκος»

Τα τσακάλια της Τετάρτης || Γιώργος Μαντασάς «Ο Pinsaiolo»

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης