Πόσο sport touring είναι τελικά το CFMoto 400GT;

Πρώτη καταχώρηση: Τρίτη, 2 Μαρτίου 2021, 19:02
Πόσο sport touring είναι τελικά το CFMoto 400GT;

Οδηγεί ο Γιάννης Πετρόχειλος

Έχω αργήσει, όπως πάντα και πιάνω ότι βρω μπροστά μου για να τρέξω προς τη μοτοσικλέτα. Το ραντεβού Για βόλτες στην πόλη και ταξίδια στην άσφαλτο έχει φτιαχτεί το 400GTείναι στην παραλία της Γλυφάδας για ένα μικρό ζωντανό πέρασμα από την κρατική τηλεόραση και εγώ μόλις 20 λεπτά πριν ξεκινήσει δεν έχω βάλει ούτε το κράνος μου. Κράνος, γάντια, μπουφάν, το κλειδί στη μίζα και ξεκινάμε!

Βιάζομαι τόσο πολύ που ξέχασα να παρουσιάσω τη μοτοσικλέτα με την οποία έπρεπε να διακτινιστώ στον προορισμό μου. Πρόκειται για το CFMoto 400GT, ένα μοντέλο που βρίσκεται ανάμεσά μας δύο χρόνια τώρα, ωστόσο παραμένει ένα στο είδος του. Και λέω ένα στο είδος του καθώς η κατηγορία των Sport Touring μοτοσικλετών μας έχει συνηθίσει σε μεγάλους κυβισμούς και όχι σε μοτοσικλέτες με 40 ίππους και 400 κ.εκ.

Μάσκα με αιχμηρές γωνίες και καλή κάλυψη από τη ζελατίνα

Σβέλτος κινητήρας αρκεί να του ανεβάσεις στροφές

Χωρίς να προλάβω να σκεφτώ πολλά και χωρίς να ζεσταθεί ο κινητήρας του 400GT αμέσως κατεβάζω τον Το βάρος της μοτοσικλέτας είναι 226 κιλάλεβιέ των ταχυτήτων και κουμπώνω την πρώτη σχέση στο μαλακό κιβώτιο. Δε διαμαρτύρεται το CFMoto και ξεκινάει πρόθυμο να με ακολουθήσει ακόμα και αν γνωρίζει ότι αυτήν τη φορά θα νιώσει την πίεση. Δεν κάνω υπερβολές μέχρι να έρθει στην κατάλληλη θερμοκρασία το μοτέρ και μέχρι να φτάσω στον μεγάλο περιφερειακό δρόμο που οδηγεί από τα βόρεια του νομού στα νότια του νομού όλα είναι έτοιμα.

Ανοίγω το γκάζι και το GT δε λέει πουθενά όχι, ανεβάζοντας στροφές και χιλιόμετρα με ενθουσιασμό. Το δικύλινδρος σε σειρά σύνολο των 400,4 κ.εκ. με την πρώτη επαφή σε κερδίζει καθώς είναι πρόθυμο αρκεί να του ανεβάσεις στροφές. Μετά τις 5.000 σ.α.λ. δείχνει τα δόντια του με την ισχύ να είναι ικανοποιητική και να συνοδεύεται με έναν πολύ όμορφο, άγριο, ήχο που σε εξιτάρει.

Πολύ προοδευτικά φρένα με ABS που δε χρειάστηκε πουθενά

Ταχύτητες ταξιδιού που ξαφνιάζουν

Το ταχύμετρο μέχρι τη 5η σχέση είχε σκαρφαλώσει στα 130Km/h χωρίς να το καταλάβω και αλλάζοντας σε H κατανάλωση κυμαίνεται κοντά στα 5 λίτρα/100Km6η σχέση, σκύβω ελαφρά και το ταχύμετρο με σχετικά καλό ρυθμό φτάνει τα 170Km/h, κάτι που επιβεβαίωσα δύο - τρεις φορές στην έγχρωμη TFT οθόνη για να σιγουρευτώ ότι βλέπω καλά, χαμογελώντας παράλληλα μέσα από το κράνος.

Όταν βρίσκεσαι σε κατάσταση γρήγορης μετακίνησης ο κινητήρας είναι εξαιρετικός, ωστόσο όταν βρίσκεσαι σε κατάσταση ταξιδιού τότε θα πρέπει να μειώσεις τη μέση ωριαία ταχύτητα. Ο λόγος είναι ότι σε ταχύτητες της τάξης των 160Km/h ο κινητήρας δουλεύει κοντά στο όριο κάτι που μπορεί να μην πειράζει το ίδιο το μοτέρ, αλλά σίγουρα ψυχολογικά πειράζει εσένα που δε θέλεις να… το λιώσεις. Έτσι, η μέση ωριαία στο ταξίδι πέφτει κοντά στα 140km/h για να παραμείνει ο κινητήρας ξεκούραστος και η ψυχική υγεία σου επίσης.

Κινητήρας 400 κ.εκ. με απόδοση 40 ίππους

Καλές ταχύτητες ταξιδιού μπορείς να διατηρήσεις με το 400GT

Σηκώνω το κεφάλι μου από την οθόνη και ξαφνικά εμφανίζεται μπροστά μου η πρώτη ανοιχτή καμπή του Η απόκριση στο γκάζι είναι λίγο ατίθαση στο άνοιγμα-κλείσιμο, αλλά συνηθίζει ο καρπόςδρόμου και μειώνω ταχύτητα. Έχοντας στο μυαλό μου το "άργησες πάλι... χάσαμε το live... μας εξέθεσες" αποφασίζω να ξανανοίξω το γκάζι και να στρίψω δείχνοντας εμπιστοσύνη στο GT. Εκείνο απλά με ανταμείβει και μου προσφέρει μια σταθερή τροχιά, κανένα κούνημα ούτε από το πίσω μονό αμορτισέρ, ούτε από το εμπρός τηλεσκοπικό πιρούνι.

Ακόμα και όταν η καμπή μου την έφερε και έκλεινε επικίνδυνα στο τελείωμα της, το πλαίσιο του CFMoto δεν είχε κανένα πρόβλημα να ακολουθήσει τις οδηγίες μου κατεβαίνοντας ακόμα περισσότερο προς την άσφαλτο, κλείνοντας υποδειγματικά τη γραμμή του χωρίς να κουνηθεί χιλιοστό από την τροχιά του. Το 400GT είναι πολύ καλά ισορροπημένο με ένα πλαίσιο άκαμπτο όσο πρέπει, με αναρτήσεις προσανατολισμένες περισσότερο στην καλή συμπεριφορά, παρότι θυσιάζουν λίγο από την άνεση που θα μπορούσαν να προσφέρουν.

TFT οθόνη έγχρωμη με δύο επιλογές λειτουργίας, Τouring και Sport

Σχεδιασμός με την πινελιά του αυστριακού οίκου Kiska

Έπειτα από αλλεπάλληλες στροφές, γρήγορες και αργές, οδηγώντας σαν να με κυνηγάνε, έπιασα τον εαυτό Η TFT οθόνη προσαρμόζεται αυτόματα την ημέρα και τη νύχταμου να έχω ξεχάσει λίγο το ραντεβού μου και απόλαυσα την οδήγηση. Σκέφτομαι ότι μια μικρή μοτοσικλέτα από την Κίνα με έντονη δραστηριότητα στην Ευρώπη καθώς συνεργάζεται από το 2011 με την KTM και το σχεδιαστικό κέντρο Kiska, μπορεί να έχει κάνει τέτοια άλματα προόδου και να απολαμβάνεις την οδήγησή της. Το πρώτο φανάρι μπροστά μου σκάει το συννεφάκι των σκέψεών μου και αμέσως "πέφτω" στα φρένα. Οι δύο δίσκοι εμπρός με τις διπίστονες δαγκάνες σταματάνε ικανοποιητικά τη μοτοσικλέτας. Το σύστημα έχει μεγάλη προοδευτικότητα, ίσως μεγαλύτερη από ότι χρειάζεται καθώς λίγο αρχικό δάγκωμα δε θα έβλαπτε τόσο τον αναβάτη όσο και τα ίδια τα χαρακτηριστικά της μοτοσικλέτας.

Ογκώδες μπροστά μέρος, πολύ λεπτή ουρά πίσω

Κεντρίζει το ενδιαφέρον με την ιδιαίτερη εμφάνισή του

Σηκώνω το βλέμμα μου και αντιλαμβάνομαι αρκετά ζευγάρια μάτια να γλυκοκοιτάζουν τη μοτοσικλέτα. Η μέγιστη ισχύ έρχεται στις 9.250 σ.α.λ.Βλέπεται, είναι λογικό να κοιτάζεις το 400GT καθώς ο σχεδιασμός του είναι κολακευτικός. Οι γραμμές του είναι κοφτές, επιθετικές με δυσαναλογία στον όγκο του εμπρός και του πίσω μέρους. Μπροστά είναι φαρδύ και ογκώδες, ενώ πίσω η ουρά είναι μικρή και αιχμηρή. Το σύνολο είναι όμορφο και κυρίως ιδιαίτερο, γιαυτό άλλωστε πολλοί ήταν εκείνοι που το χάζευαν.

Ανάβει πράσινο και ζωηρή επιτάχυνση για να πιάσουμε το στόχο. Πλέον βρισκόμαστε κοντά, αλλά πρέπει να περάσουμε και μέσα από το κέντρο της Γλυφάδας το οποίο παρά την καραντίνα παραμένει γεμάτο με κόσμο. Στην κίνηση το CFMoto ξεγλιστράει ικανοποιητικά ανάμεσα από τα αυτοκίνητα, παρότι αυτό δεν είναι το δυνατό του σημείο. Η αργή γεωμετρία που το έκανε ακλόνητο στον ανοιχτό δρόμο έχει κλέψει λίγο από την ευελιξία με αποτέλεσμα να μην έχει αιχμηρή συμπεριφορά στην κίνηση της πόλης. Παρόλα αυτά, κινείται σβέλτα, έχει σύμμαχο τα προοδευτικά φρένα και το καλό μπροστινό για να περάσει αναίμακτα από ασφυκτικές συνθήκες κίνησης.

Κομψή μοτοσικλέτα με πολλές όμορφες λεπτομέρειες

Παίζει χωρίς αντίπαλο στην κατηγορία

Τη στιγμή ακριβώς που νιώθω το κινητό μου τηλέφωνο να δονείται στην τσέπη μου φτάνω στον προορισμό μου. Ένα GT με χαρακτήρα και ικανότητες"Δεν πιστεύω να άργησα", αναφέρω στο συνεργείο που με περίμενε παίζοντας το εξυπνάκιας, αλλά η σιωπή τους ήταν η καλύτερη απάντηση για να πιάσω το μήνυμα ότι "πάλι άργησες!". Δε με πειράζει όμως διότι μέσα από αυτή τη σβέλτη βόλτα ανακάλυψα μια πολύ καλή μοτοσικλέτα. Το CFMoto 400GT είναι μια Sport Touring μοτοσικλέτα με πολλά προτερήματα, αποδοτικό κινητήρα, στιβαρή συμπεριφορά στο δρόμο, ιδιαίτερη εμφάνιση και όλα αυτά με μια εξαιρετικά ανταγωνιστική τιμή. Ο σπορ τουρισμός λοιπόν δε χρειάζεται να γίνεται με μεγάλους κινητήρες, τεράστιους χώρους και έναν σκασμό λεφτά, μπορεί να γίνει και μια μοτοσικλέτα 400 κ.εκ. η οποία έχει πιάσει ακριβώς το νόημα της κατηγορίας GT.

ΤΙΜΗ: 5.490€

Όλα τα στοιχεία του CFMOTO 400GT ΕΔΩ

Δίπλα στο τραμ στην παραλία της Γλυφάδας...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ποια εταιρεία πούλησε περισσότερα ATV το 2020

Με μειωμένες τιμές έως και 500€ τα νέα CFMoto

Ποια είναι η μυστική συνταγή της Honda που κάνει το CB500X τόσο αγαπητό στον κόσμο;

Τελευταία ενημέρωση: Τρίτη, 2 Μαρτίου 2021, 19:02