Ο Gordon Murray δεν ξεχνάει ποτέ τον πρώην ομόσταβλό του Niki Lauda στην Brabham και αποφάσισε Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι της Xtrac ημιαυτόματο.να του αφιερώσει ένα από τα supercars του. Βασισμένο στο T50s, ο Murray σχεδίασε μία ειδική έκδοση για τον θρύλο της Formula 1 θέλοντας να τον τιμήσει παρ΄ ότι δεν είναι πια μαζί μας.

Το αυτοκίνητο είναι ξεκάθαρα πολύ ιδιαίτερο, κυρίως στο πίσω μέρος και στην οροφή. Στο πάνω μέρος, λοιπόν, υπάρχει ένα σύστημα Ram-Air, το οποίο κατευθύνει τον αέρα στην εισαγωγή του κινητήρα. Στο πίσω μέρος υπάρχει μια τεράστια αεροτομή, ενώ στο κέντρο δεσπόζει ο ανεμιστήρας, ο οποίος λειτουργεί μετά τις 7.000 σ.α.λ. παράγοντας κάθετη δύναμη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το πίσω μέρος ξεφεύγει από αυτά που έχουμε συνηθίσει.

Το βάρος έχει μειωθεί κατά 134 κιλά!

Ο κινητήρας του T50s Lauda είναι ο γνωστός V12 των 3,9 λίτρων ο οποίος ζυγίζει 16 κιλά λιγότερα από την Η παραγωγή της κάθετης δύναμης είναι στα απίθανα 1.900 κιλά!στάνταρ έκδοση του supercar και αποδίδει 725 ίππους στις 12.100 σ.α.λ.! Όσο για τον ήχο, αυτός θα μπορεί άνετα να ανταγωνιστεί τα μονοθέσια της Formula 1.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Εντυπωσιακό είναι και το βάρος του αυτοκινήτου το οποίο είναι μόλις 852 κιλά, δηλαδή 134 κιλά ελαφρύτερο από την «απλή» έκδοση. Σε αυτό βοήθησε το full carbon πλαίσιο του αυτοκινήτου, η αφαίρεση της θέση συνοδηγού και η εκτεταμένη χρήση τιτανίου και ανθρακονημάτων.

Ο ίδιος ο Murray πάντως αναφέρει πως πρόκειται απλώς για ένα αυτοκίνητο πίστας με το οποίο θα διασκεδάσει κάποιος. Μόλις 25 μονάδες θα κατασκευαστούν με κόστος περίπου 3 εκατομμύρια ευρώ!

Εσωτερικό αγωνιστικού τύπου με μόνο μία θέση στο κέντρο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Σε δημοπρασία η BMW M1 του Paul Walker

Ο Vettel πουλά τις Ferrari του

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης