Επιμέλεια: Περικλής Χαλάτσης

Οι προβλέψεις όλων των εισαγωγέων αυτοκινήτων επιβεβαιώθηκαν. Ο μήνας Μάρτιος (2023) ήταν ο καλύτερος στις ταξινομήσεις. Έφτασαν τις 13.286 Ι.Χ έναντι 8.410 Ι.Χ που είχε ο αντίστοιχος μήνας το 2022. Η αύξηση έφθασε το +58% και λογικό ήταν να πάρουν μια γερή ανάσα οι Έλληνες εισαγωγείς που τους τελευταίους μήνες δεν μπορούσαν να παραδώσουν αυτοκίνητα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Να φαντασθείτε ότι το ποσοστό της αύξησης θα μπορούσε να ήταν ακόμη μεγαλύτερο αν υπήρχαν αυτοκίνητα στις εκθέσεις. Γιατί κακά τα ψέματα η αγορά δεν έχει ακόμη βρει το ρυθμό της. Υπάρχουν δεκάδες χιλιάδες παραγγελίες σε εκκρεμότητες αφού οι γραμμές παραγωγής παρά την προσπάθεια που γίνεται δεν μπορούν να ανταποκριθούν στη ζήτηση. Αύξηση 33.6% είχαμε και στις ταξινομήσεις των φορτηγών.


Αν συγκρίνουμε τους μήνες Ιανουάριος- Μάρτιος του 2023 με το αντίστοιχο διάστημα του 2022 θα διαπιστώσουμε ότι και εκεί η αύξηση αγγίζει το 50.6%. 
Από τον Ιανουάριο εως και το Μάρτιο 2023 είχαμε 33.774 ταξινομήσεις ενώ το αντίστοιχο διάστημα του 2022 οι ταξινομήσεις ήταν 22.427

Τη μερίδα του λέοντος και αυτό το διάστημα στις ταξινομήσεις είχαν τα αυτοκίνητα της B-TOTAL κατηγορίας. Το ποσοστό έφθασε το 52.4% και η αύξηση σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα του 2022 ήταν +6.1%
Ακολουθούν η C TOTAL κατηγορία με ποσοστό 31.5%, η B SUV με ποσοστό 26.8% η Β με ποσοστό 25.5% και η C-SUV με ποσοστό 23.8%.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


Ας δούμε τώρα και ποιοι κινητήρες προτιμήθηκαν περισσότερο. Τα αυτοκίνητα με κινητήρες βενζίνης με ποσοστό 44.4% είχαν τη μεγαλύτερη προτίμηση. Ακολούθησαν τα υβριδικά με ποσοστό 28.8% και τα αυτοκίνητα με κινητήρες πετρελαίου με ποσοστό 12.2%.
Τα αυτοκίνητα BEV-PHEV (επαναφορτιζόμενα) με ποσοστό 11.6 % παρουσίασαν μια αύξηση της τάξεως του 2.2%.

Αναλυτικά 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης