Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Μετά από πολλά χρόνια αποχής, η ανεξάρτητη κατασκευάστρια εταιρία σπορ αυτοκινήτων Wiesmann, κάνει το come back με το εντυπωσιακό Project Thunderball.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το Project Thunderball απηχεί το στυλ των προκατόχων του με τις βρετανικές επιρροές τους. Για παράδειγμα, η μπροστινή μάσκα σε σχήμα αυγού ακολουθεί το MF5 V10 Roadster από το οποίο έχει κληρονομήσει τα διπλά στρογγυλά φώτα. Ωδή στο παρελθόν αποτελεί και το καπό, ενώ το ρετρό εσωτερικό έχει σύγχρονες ανέσεις, όπως μεγάλη οθόνη αφής και καθίσματα από ανθρακονήματα που αγκαλιάζουν το σώμα.

Ποιος είπε ότι τα δύο μοτέρ σημαίνουν αυτόματα τερακίνηση;Το εντυπωσιακό μοντέλο διαθέτει δύο ηλεκτρικά μοτέρ, όμως όλη η ισχύς μεταφέρεται στον πίσω άξονα. Το 0-100 έρχεται σε μόλις 2.9 δευτ. καθώς η ιπποδύναμη σύμφωνα με την εταιρία είναι στα 680 άλογα, την ώρα που η ροπή τρομάζει στα 1.100 Nm. Έχει χρησιμοποιηθεί μπαταρία 83 kWh η οποία παρέχει έως και 500χλμ. αυτονομίας, ενώ αξίζει να αναφέρουμε πως το βάρος του συνόλου δεν ξεπερνά τα 1.700 κιλά. 

Σύμφωνα με τον CEO της εταιρίας, Roheen Berry το Project Thunderball θα είναι «το πιο συναρπαστικό ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο στον κόσμο». Θα διαθέτει πέντε συνολικά επίπεδα αναγεννητικού φρεναρίσματος, ενώ η κατασκευή του θα γίνεται αποκλειστικά στο εργοστάσιο Gecko της εταιρείας στο Dülmen της Γερμανίας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Για την ώρα παραμένει άγνωστη η ημερομηνία επίσημης παρουσίασης, όπως και η τιμολόγηση του μοντέλου.

Πώς σας φαίνεται το τελικό μείγμα της ένωσης ρετρό σχεδίασης με την ηλεκτροκίνηση και τα hi-tech συστήματα της σημερινής εποχής; Θεωρείτε θεμιτή τη συνύπαρξη δύο διαφορετικών κόσμων ή κάθε εποχή οφείλει να παραμένει αυτούσια στο πέρασμα του χρόνου;

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης