Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η Mazda προχώρησε στην επίσημη παρουσίαση του νέου CX-90 και δικαίως έχει τραβήξει τα παγκόσμια φλας επάνω της. Η ιαπωνική φίρμα ανεβάζει σε άλλο επίπεδο τις φιλοδοξίες όλων των φίλων της SUV κατηγορίας, καθώς όπως δηλώνει το CX-90 εξοπλίζεται με το σύστημα Kinematic Posture Control (δανεισμένο από το MX-5) και θα προσφέρει τα καλύτερα κρατήματα της κατηγορίας του.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το εντυπωσιακό νέο μοντέλο (που θα λανσαριστεί αρχικά στην αγορά της Β. Αμερικής), θα τροφοδοτείται από έναν ήπια υβριδικό κινητήρας 3.3 λτ. ο οποίος αποδίδει 345 άλογα και 500 Nm ροπής. Μάλιστα θα έχει ενισχυμένη ροπή στις χαμηλές στροφές, καθώς υπάρχει ηλεκτρικό μοτέρ ανάμεσα στην υβριδική μονάδα και το 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.

Θα υπάρχει όμως και μία δεύτερη εκδοχή, plug-in αυτή τη φορά,  με ένα 2.5λτ. κινητήρα ο οποίος θα συνεργάζεται με ηλεκτροκινητήρα και μια μπαταρία 17,8 kWh, προσφέροντας συνολική ισχύ 327 ίππων και 500 Nm ροπής. Ανεξάρτητα από το ποιον κινητήρα επιλέγουν οι αγοραστές, η Mazda λέει ότι το CX-90 έχει σχεδιαστεί για να στέλνει το μεγαλύτερο μέρος της ισχύος στους πίσω τροχούς.

Από σχεδιαστική άποψη, η Mazda λέει ότι έχει στηριχτεί στην ιαπωνική ιστορία της, γεμίζοντας το εσωτερικό με δέρμα, ξύλο και υφάσματα που έχουν σχεδιαστεί για να συνυπάρχουν αρμονικά. Η ίδια φιλοσοφία έχει χρησιμοποιηθεί και για το εξωτερικό όπου το σώμα έχε κομψές καμπύλες και λίγες ακμές, έτσι ώστε τα χαρακτηριστικά του να φαίνονται να αλλάζουν ανάλογα με τη γωνία του φωτός, κάτι στο οποίο θα βοηθήσει και η νέα σκούρα βυσσινί απόχρωση που ονομάζεται Artisan Red.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Φυσικά το τεχνολογικό υπόβαθρο του αυτοκινήτου είναι πληρέστατο με όλα τα νέα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, ενώ highlight της καμπίνας αποτελεί μία οθόνη 12.3 ιντσών, την ώρα που θα υπάρχει και τρίτη σειρά καθισμάτων.
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης