Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Ένα από τα πιο σκληροτράχηλα SUV παγκοσμίως που «σπάει» τα ταμεία στις Η.Π.Α. είναι έτοιμο να κάνει το μεγάλο ταξίδι πέρα από τον Ατλαντικό. Η Ford μπορεί αρχικά να είχε προβλέψει πως οι Ευρωπαίοι θα μπορούν να απολαύσουν το νέο Bronco στα τέλη του 2023, άλλαξε όμως τα πλάνα κα είναι έτοιμη να προσφέρει το SUV από την άνοιξη του νέου έτους. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το εντυπωσιακό μοντέλο θα προσφέρεται σε επιλεγμένες αγορές με δύο επιλογές κινητήριων συνόλων. Η μία είναι με τον 2,3 λίτρων EcoBoost με 275 ίππους και 315 Nm ροπής και η άλλη με τον 2,7 λίτρων EcoBoost με 315 άλογα και 410 Nm ροπής. Αποκλειστικά σε τετράθυρη έκδοση, λέγεται πως θα κοστολογείται στην Γερμανία περίπου στα 60.000 ευρώ στην βασική του εξοπλιστική επιλογή.

Εκτός όμως από τους αποδοτικούς κινητήρες, το Ford Bronco αποτελεί και ένα από τα ικανότερα και πιο σκληροτράχηλα SUV παγκοσμίως. Σχεδόν όλα τα εξωτερικά μέρη γύρω από το αυτοκίνητο, είναι έτσι φτιαγμένα που μπορούν να αφαιρεθούν με ελάχιστα εργαλεία και προσπάθεια, σε περίπτωση μίας σύγκρουσης ή παγίδευσης σε off-road συνθήκες. 

Η ικανότητα του Bronco να πηγαίνει οπουδήποτε απορρέει από το Terrain Management System μέσω του οποίου οι οδηγοί μπορούν να επιλέγουν το κατάλληλο για τις συνθήκες προφίλ οδήγησης. Το νέο Bronco διατίθεται με δυνατότητα επιλογής μεταξύ ενός ηλεκτρονικά ελεγχόμενου κιβωτίου μεταφοράς δύο σχέσεων που επιτρέπει την εναλλαγή εν κινήσει ή ενός ηλεκτρομηχανικού κιβωτίου μεταφοράς δύο σχέσεων με αυτόματη λειτουργία που δίνει τη δυνατότητα για απρόσκοπτη αλλαγή μεταξύ κίνησης στους δύο ή στους τέσσερις τροχούς. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το πίσω μπλοκέ διαφορικό θα προσφέρεται στάνταρ, ενώ ένα προαιρετικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης για τον εμπρός άξονα, καθώς και ένα σύστημα αποσύνδεσης της εμπρός αντιστρεπτικής δοκού, εξασφαλίζουν μέγιστη άρθρωση στην ανάρτηση σε απαιτητικές συνθήκες. Το Trail Control  λειτουργεί με παρόμοιο τρόπο με το cruise control. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μία ταχύτητα έως 31 km/h, με το όχημα να διαχειρίζεται αυτόματα την επιτάχυνση και το φρενάρισμα προκειμένου να διατηρεί την επιλεγμένη ταχύτητα ενώ ο οδηγός επικεντρώνεται στο τιμόνι όταν διασχίζει δύσκολα εδάφη.
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης