Αγνή σπορ αίσθηση, ανόθευτη δύναμη και εξαιρετική οδική συμπεριφορά. Το i30 N προκάλεσε αίσθηση από την πρώτη στιγμή που παρουσιάστηκε, με κοινό και δημοσιογράφους να το αποθεώνουν.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο δίλιτρος turbo κινητήρας, οποίος προσφέρεται σε δύο εκδόσεις ισχύος. Η βασική αποδίδει 250 ίππους και η Performance 275 ίππων, με τη ροπή να είναι στα 353 Nm – με το overboost ανεβαίνει για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα στα 378 Nm.

Το μοτέρ συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων, ωστόσο, όπως αποκάλυψε ο επικεφαλής εξέλιξης του τμήματος Ν της Hyundai, Albert Biermann, το hot hatch θα προσφέρεται από το 2020 και με ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη οκτώ σχέσεων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το κιβώτιο θα ρυθμιστεί ειδικά για το i30 N, με την αίσθηση στη λειτουργία N Mode να είναι εκπληκτική, σύμφωνα με τον Biermann.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης