Η εκλογική «μάχη» προβλέπεται σκληρή. Κόμματα και πολιτικοί προσπαθούν με όποιο τρόπο μπορούν να προσελκύσουν ψηφοφόρους. Δεν αφήνουν, βεβαίως, απ’ έξω τον χώρο της τεχνολογίας, η οποία άλλωστε είναι ένα από τα πλέον σημαντικά μέσα έκφρασης της νεολαίας, με απώτερο στόχο την άγρα ψήφων.

Μέχρι τώρα οι… ανυπεράσπιστοι ψηφοφόροι κατακλύζονταν από μηνύματα στο κινητό, τώρα όμως πρώτο στη… λίστα έρχεται το δημοφιλές Facebook. Η πιο διάσημη ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης έχει μετατραπεί σε χώρο διενέργειας προεκλογικού αγώνα, αφού κάθε κόμμα που… σέβεται τον εαυτό του διαθέτει πλέον προφίλ στο Facebook.

Οι χρήστες κατακλύζονται με μηνύματα, που τους καλούν να επιλέξουν το ένα ή το άλλο κόμμα. Και όσο θα πλησιάζουμε προς την ημερομηνία των εκλογών τόσο η κατάσταση θα χειροτερεύει.

Δεκάδες είναι και τα γκρουπ που δημιουργήθηκαν για να προωθήσουν τις θέσεις των κομμάτων, στα οποία μπορεί κανείς να βρει από τις ομιλίες τού εκάστοτε αρχηγού μέχρι τα διαφημιστικά σποτ του κόμματος -και άλλες πληροφορίες.

Δεν πάνε πίσω, βέβαια, και οι υποψήφιοι, οι οποίοι δίνουν τον δικό τους αγώνα, ενημερώνοντας μέσα από τις προσωπικές τους σελίδες και αυτές των γκρουπ υποστηρικτών τους τους “φίλους” τους, από το… σε ποια εκδήλωση θα βρεθούν οι ίδιοι μέχρι και προσωπικές πληροφορίες…

 

Το πολυπληθέστερο γκρουπ ως σήμερα φαίνεται να είναι αυτό του ΠΑΣΟΚ το οποίο αριθμεί 17.047 μέλη, ακολουθεί αυτό της Νέας Δημοκρατίας με 6.683, ενώ του ΣΥΡΙΖΑ, διαθέτει 1040 μέλη.

Χαρακτηριστικά παραδείγματα γκουπ είναι αυτά: ΕΚΛΟΓΕΣ – ΨΗΦΙΖΩ ΛΑ.Ο.Σ. του Λαϊκού Ορθόδοξου Αγώνα, το Εθελοντές Διαδικτύου ΠΑΣΟΚ, αλλά και το Υποστηρικτές Σπυρίδωνος – Αδώνιδος Γεωργιάδου.  

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης