Κάθε αεροπορικό ατύχημα τα αίτια του οποίου διαλευκαίνονται, οδηγεί το στόλο των αεροσκαφών σε τεχνικές και άλλες διορθώσεις αλλά και εφοδιάζει με νέες εντολές του πιλότους για τυχόν αντιμετώπιση ιδίων κινδύνων.

Υπέρ αυτής λοιπόν της «φιλοσοφίας» που από δεκαετιών ακολουθούν πιστά οι ανά τον κόσμο αεροπορικές εταιρίες τείνει τώρα να γίνει τάση με στόχο την εφαρμογή, μετά και το τελευταίο ναυάγιο του κρουαζιερόπλοιου στις ακτές νησιού της Ιταλίας.

Το όλο ζήτημα κάθε άλλο παρά απλό είναι καθώς στην επί πλοίων προκείμενη περίπτωση και δη του συγκεκριμένου τομέα δεν υπάρχουν τεχνολογικές ομοιότητες στον υφιστάμενο στόλο καθώς οι παραγγελίες δεν αφορούν ένα συγκεκριμένο μοντέλο όπως γίνει στον τομέα των αερομεταφορών.

Όπου ανά περίπτωση «καθηλώνεται» και ο ανάλογος στόλος αεροσκαφών ανά τον κόσμο μέχρι της επιδιορθώσεως των τεχνικών ή άλλων σφαλμάτων.

Κατά πάσα πιθανότητα, σημείωναν εμπειρογνώμονες του τομέα το όλο ζήτημα θα διευθετηθεί μέσω του ΙΜΟ και αφού οι αρμόδιες επιτροπές του αποφανθούν επί των όποιων ζητημάτων εγερθούν.

Από την άλλη πλευρά πάντως εκ νέου έχουν εκκινήσει συζητήσεις για την ανθρώπινη κόπωση σε συνδυασμό με την ενίοτε τεχνολογική αστοχία των συσκευών ελέγχου πλεύσης αλλά και ελέγχου πλεύσης από επίγειους σταθμούς.

Όπως και να έχει πάντως το τελευταίο ατύχημα του κρουαζιερόπλοιου στις ακτές της Ιταλίας έχει δρομολογήσει ένα μεγάλο κύκλο συζητήσεων περί ασφάλειας των επιβατηγών πλοίων.

theseanation

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης