Ήταν το 2000, όταν το υπουργείο Εθνικής Οικονομίας, σε συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Ένωση, μέσω διαφημιστικού σποτ μας ενημέρωνε για το νέο μας νόμισμα, που θα κυκλοφορούσε δύο χρόνια αργότερα.

Η διαφήμιση μας διαβεβαίωνε για τον μακροχρόνιο σχεδιασμό της νομισματικής ένωσης, ενώ μας υποσχόταν ανάπτυξη και σταθερότητα…

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σήμερα, 15 ολόκληρα χρόνια μετά, η πραγματικότητα καθιστά τη διαφήμιση ως παραπλανητική, καθώς το… «σίγουρο μέλλον» που ευαγγελίζεται απέχει έτη φωτός από την καθημερινότητα των πολιτών…

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης