Μια πρωτοποριακή μέθοδο ρυμούλκησης θα χρησιμοποιήσει το μεγαλύτερο αλιευτικό σκάφος της Γερμανίας, το 15.000 τόνων «Maartje Theadora», προκειμένου να μειωθεί όσο το δυνατόν περισσότερο η κατανάλωση και ως εκ τούτου το κόστος των καυσίμων που θα χρησιμοποιήσει.
Η νέα οικολογική μέθοδος, αφορά ένα υφασμάτινο πανί εμβαδού 160 τμ, βοηθώντας έτσι τη μηχανή του.
Αυτή θα είναι η πρώτη απόπειρα εφαρμογής αυτής της πρωτοποριακής μεθόδου σε αλιευτικό πλοίο.
Ο Ντίτερικ Παρλεβλίτ, διευθυντής της πλοιοκτήτριας αλιευτικής εταιρείας Parlevliet &Van, δήλωσε σχετικά: «Η πρόκληση για εμάς είναι να δούμε πώς θα λειτουργήσει αυτό το σύστημα κατά τη διάρκεια της αλιείας, διότι τότε το πλοίο δεν κινείται από ένα σημείο προς ένα άλλο, αλλά στρίβει και κινείται κυκλικά».
Κάποια φορτηγά πλοία χρησιμοποιούν ήδη το σύστημα αυτό, που δημιουργήθηκε το 2005, όμως αναμένεται ότι θα είναι ιδιαίτερα συμβατό με τα αλιευτικά πλοία, τα οποία ταξιδεύουν αργά.
Τα επόμενα δύο χρόνια, η εταιρεία Parlevliet αναμένει χάρη σε αυτό το σύστημα να μειώσει την κατανάλωση καυσίμων ως και 30%.

