Η Peugeot κέρδισε τον αγώνα «24Ωρών Le Mans» με το πρωτότυπο 908 HDi FAP. Αυτή ήταν η τρίτη νίκη της Peugeot, μετά από αυτές το 1992 και 1993, επιτυγχάνοντας συγχρόνως και το 1-2 στον φετινό αγώνα.

Η Peugeot μονοπώλησε τις δύο πρώτες θέσεις και με εξαίρεση ένα μικρό συμβάν νωρίς το απόγευμα του Σαββάτου, ήταν ένας ήσυχος αγώνας. Αρχικά με το αυτοκίνητο Νο 8 με τους Sarrazin / Montagny / Bourdais, και στη συνέχεια με το αυτοκίνητο Νο 9 με τους Gene / Wurz / Brabham που ανέβηκαν στην πρώτη θέση λίγο μετά το όριο των πέντε ωρών. Το αυτοκίνητο Νο 7 με τους Minnassian / Lamy / Klien ολοκλήρωσε το νικηφόρο Σαββατοκύριακο της Peugeot τερματίζοντας στην έκτη θέση, ανεβαίνοντας από την 51η, που είχε βρεθεί όταν αντιμετώπισε προβλήματα.

«Είναι πολύ ωραίο το συναίσθημα της νίκης», είπε ο David Brabham για τον οποίο η νίκη ήρθε με τη 16η προσπάθεια, ενώ ο αδερφός του Geoff ήταν μέλος της νικητήριας ομάδας της Peugeot το 1993. «Η Peugeot Sport έκανε φανταστική δουλειά, πραγματικά. Είναι μία υπέροχη ομάδα, έχουμε ένα 100% αξιόπιστο αυτοκίνητο, και οι τρεις μας κάναμε έναν αγώνα χωρίς κανένα λάθος».
Ο Alexander Wurz, ο νεότερος οδηγός που κέρδισε ποτέ τον κλασικό αγώνα αντοχής το 1996, σχολίασε τη δεύτερη επιτυχία του: «Τι έκανε τη διαφορά; Το γεγονός ότι συνεχίσαμε στον αγώνα χωρίς καμία βλάβη. Είχαμε επίσης μία υπέροχη ομάδα που μας υποστήριζε, και ένα φανταστικό αυτοκίνητο. Είναι υπέροχη αίσθηση η νίκη στη Γαλλία με ένα γαλλικό αυτοκίνητο».
«Το να νικήσουμε σε έναν τόσο μεγάλο αγώνα, είναι το καλύτερο πράγμα που μου έχει συμβεί», συμπλήρωσε ο Marc Gene. «Δεν έχω ζήσει ποτέ κάτι σαν αυτό. Είναι πραγματικά μια έντονα συγκινησιακή στιγμή για εμένα».
Η τελική κατάταξη
1. Gene/Wurz/Brabham, Peugeot 908 HDi FAP No 9 , 382 γύροι (5206 km)
2. Sarrazin/Montagny/Bourdais, Peugeot 908 HDi FAP No 8 , +1 γύρος
3. Capello/Kristensen/McNish, Audi No 1 , +6 γύρους
4. Charouz/Enge/Mucke, Aston Martin No 007, +9 γύρους
5. Panis/Lapierre/Ayari, Oreca No 11, + 13 γύρους
6. Minassian/Lamy/Klien, Peugeot 908 HDi FAP No 8 , +13 γύρους

