Η οικονομική κρίση έχει επηρεάσει σχεδόν όλες τις χώρες της Ευρωζώνης σε πολλούς τομείς, μεταξύ των οποίων είναι και η αγορά του αυτοκινήτου. Λογικό είναι, λοιπόν, οι αυτοκινητοβιομηχανίες να σκέφτονται εναλλακτικές λύσεις για να διατηρήσουν τις πωλήσεις τους σε ικανοποιητικά επίπεδα ή ακόμα και να τις αυξήσουν.
Η Fiat, για παράδειγμα, θα βασιστεί στην ανάπτυξη που έχουν αγορές όπως αυτές της Ασίας και της Αμερικής, προκειμένου να καλυφθεί η αδύναμη ευρωπαϊκή αγορά. «Δεν νομίζω ότι θα πρέπει να αλλάξουμε τους στόχους μας» τόνισε ο Sergio Marchionne σε συνέλευση των μετόχων και συμπλήρωσε: «Η γεωγραφική κατανομή θα μπορούσε να αλλάξει, δεδομένης της απόδοσης που έχει η αγορά της Ευρώπης». Να σημειώσουμε ότι τον Φεβρουάριο η ανεργία στην Ευρώπη αυξήθηκε σημαντικά φθάνοντας το 12%, ενώ οι πωλήσεις αυτοκινήτων στην Ιταλία μειώθηκαν σε ποσοστό 19,8%.
Παρ’ όλα αυτά, η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία αναμένει να πουλήσει φέτος μεταξύ 4,3 και 4,5 εκατ. οχήματα και να φθάσει σε κέρδη τα 90 δις ευρώ.
Επιμέλεια: Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης

