Μπορεί η BYD να “έφτιαξε” όνομα αρχικά με τα αμιγώς ηλεκτρικά της σύνολα, όμως πλέον έχοντας λάβει το ανάλογο feedback των ευρωπαίων καταναλωτών, επενδύει αρκετά και στα Plug-in υβριδικά σύνολα (DM-i).

Τώρα, η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία ετοιμάζεται να πάει τα πράγματα ένα βήμα παραπέρα συνδυάζοντας τον ηλεκτρικό κόσμο και τον κόσμο της καύσης για να δημιουργήσει ένα αποδοτικό σύστημα μετάδοσης κίνησης range extender που εξαλείφει το άγχος της αυτονομίας. H BYD επιβεβαίωσε πως κατασκεύασε ένα νέο boxer κινητήρας που θα χρησιμεύσει ως γεννήτρια για την επαναφόρτιση της μπαταρίας και όχι μόνο. (να πούμε πως η εταιρία στα μέχρι τώρα υβριδικά της μοντέλα χρησιμοποιούσε τετρακύλινδρους βενζινοκινητήρες)

Γιατί boxer;
Γιατί η επίπεδη διάταξη χαμηλώνει το κέντρο βάρους και βελτιώνει τη δυναμική οδήγησης. Χρησιμοποιεί επίσης ένα σύστημα λίπανσης ξηρού κάρτερ για τη μείωση του μεγέθους και του θορύβου, μαζί με έναν προσαρμοσμένο σχεδιασμό κυκλοφορίας λαδιού και ένα βελτιστοποιημένο σύστημα ψύξης. Σύμφωνα με την BYD, σε συνθήκες ρελαντί και χαμηλού φορτίου, ο κινητήρας είναι μόνο 1 ντεσιμπέλ πιο δυνατός από έναν ηλεκτροκινητήρα. Ουσιαστικά σχεδόν αθόρυβος.

Ο νέος κινητήρας boxer 2.0 λίτρων turbo αναπτύχθηκε ειδικά για να εξοπλίζει τα υβριδικά της BYD, φορτίζοντας κατά κύριο λόγο την μπαταρία σε σύνολα που κατασκευάζονται στην πλατφόρμα e4. Ωστόσο, μπορεί μεν να λειτουργεί ως γεννήτρια για την επαναφόρτιση της μπαταρίας, αλλά η BYD αναφέρει ότι υπό ορισμένες συνθήκες, ο κινητήρας boxer θα μπορεί επίσης να κινεί απευθείας τον πίσω άξονα, αποδίδοντας 272 ίππους.

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης