Η σχεδιαστική πρόταση του Luuc Muis έρχεται να γεφυρώσει το παρελθόν με το μέλλον της δίτροχης μετακίνησης, χωρίς αισθητικούς συμβιβασμούς.

Το concept είναι σχετικά απλό. Κρατάμε όλες τις φόρμες που χαρακτηρίζουν τη μοτοσυκλέτα, ακόμα και το σχήμα του κινητήρα. Όμως, εκεί που υπάρχουν έμβολα, στρόφαλοι κ.τ.λ. βάζουμε ένα ηλεκτρικό σύνολο. Η θεωρία του Muis μας προτείνει ένα μοτέρ 5kW.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Βασισμένη στις αισθήσεις: γεύση, κίνηση, ισορροπία, οσμή, όραση, αφή και ακοή. Οι σκέψεις μου για ορισμένες από αυτές τις αισθήσεις μπορούν να συνδεθούν με ορισμένες πτυχές που κάνουν την εμπειρία οδήγησης με μοτοσυκλέτα. Η οσμή του πετρελαίου και του φυσικού αερίου, η όραση των γύρω χώρων μας, η επαφή με τις υφές και τη ζέστη, την κίνηση και την ισορροπία στην ταχύτητα, τον χειρισμό και την ακοή ως πρωταρχική αίσθηση ασφάλειας, αφού είναι η μόνη αίσθηση που έχουμε, άμεση επαφή με μια κατάσταση που θα έχει άμεσο αντίκτυπο (θα μπορούσατε να πείτε το ίδιο για τη μυρωδιά αλλά αυτό διαρκεί λίγο). Για παράδειγμα, κάποιος θα μπορούσε να ρίξει μια κούπα καφέ γύρω από τη γωνιά του γραφείου και να έχετε μια άμεση αντίδραση και ιδέα για το τι συνέβη. Γιατί, λοιπόν, να κάνετε το E-drive σιωπηλό;» δηλώνει ο Luuc και μας προτείνει ένα βήμα ακόμα.

Τον ήχο φυσικά! Ο τρόπος βέβαια που θα ακούγεται το ER80 δεν είναι ακριβώς μοτοσυκλέτας, αλλά θα προσπαθεί να του μοιάσει. Στο πλαίσιο της φουτουριστικής Vintage μοτοσυκλέτας δεν θα μπορούσε ωστόσο να λείπει κάτι ακόμα. Το κιβώτιο ταχυτήτων. Μικρότερος ηλεκτροκινητήρας και… σασμάν θα σήμαινε στη γλώσσα των αριθμών 120χλμ./ώρα τελική από ένα κινητήρα 4kW. Όχι και άσχημα, ε;

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Βλέπουμε σταδιακά την ηλεκτροκίνηση και στη μοτοσυκλέτα να έρχεται, με τους εκφραστές της να επιδιώκουν το τελικό αποτέλεσμα να μην ξεχνάει τις καταβολές του. Αυτό σίγουρα μας κάνει να ανυπομονούμε!

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης