Μια μοτοσυκλέτα που ταιριάζει γάντι στην αγορά, ένα μικρό Αdventure που διαθέτει όλα αυτά που απαιτούνται σε μια μοτοσυκλέτα πολλαπλών χρήσεων χωρίς να κοστίζει μια περιουσία.

Πάει στην πόλη, πάει στο χώμα, πάει και κάνα ταξιδάκι, μια μοτοσυκλέτα που σίγουρα ταιριάζει στην ελληνική πραγματικότητα. Ωραίες είναι οι μεγάλες Adventure των πολλών κυβικών, αλλά, όπως και να ‘χει, αφενός απευθύνονται σε γερά πορτοφόλια και αφετέρου δεν θέλει όλος ο κόσμος ογκώδεις και βαριές κατασκευές. Μια πιο προσιτή πρόταση θα ήταν, για παράδειγμα, μια μοτοσυκλέτα περί τα 300cc, κάτι που το έχουν αντιληφθεί οι κατασκευαστές και τα τελευταία χρόνια παρουσιάζουν αντίστοιχα μοντέλα (BMW G 310 GS, Kawasaki Versys X-300).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μπορεί να μην έχουν τις ίδιες επιδόσεις, αλλά σε πόλη και χωμάτινες διαδρομές τα καταφέρνουν ευκολότερα. Μετά το «γυμνό» R310 και το «σπορ τουρισμού» Χ310 (δείτε τα εδώ), η δραστήρια Daytona κάθε άλλο παρά με σταυρωμένα χέρια μένει. Έτσι, τον ερχόμενο Φεβρουάριο φέρνει στην αγορά το νέο Daytona T310 ADV σε μια τιμή που θα προκαλέσει αίσθηση (3.995€). Μια μοτοσυκλέτα άκρως σημαντική για έναν βασικό λόγο: επαναφέρει τα οικονομικά μονοκύλινδρα ψευδοεντούρο στην αγορά και μάλιστα με έναν πολύ «βολικό» κυβισμό. Είναι αλήθεια πως αυτή η κατηγορία έχει λείψει πολύ στους Έλληνες μοτοσυκλετιστές, αρκεί να θυμηθεί κάποιος τις δεκαετίες του ‘80 και του ‘90, με πολλές χιλιάδες από αυτά να δίνουν τη δυνατότητα στους αναβάτες τους να κινούνται οικονομικά και παράλληλα να κάνουν απολαυστικές διαδρομές και εκδρομές εκτός ασφάλτου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επιβλητική παρουσία

Το  T310 διαθέτει εντυπωσιακή εμφάνιση, με όγκους, φτερά και σίδερα που τονίζουν τον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας έτσι όπως αρμόζει σε ένα μοντέλο Adventure. Ο κινητήρας είναι υγρόψυκτος, μονοκύλινδρος με τέσσερις βαλβίδες και δύο εκκεντροφόρους, αποδίδει 35,4 ίππους στις 9.500rpm και 3kgm ροπής στις 7.500rpm. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι μηχανικό έξι σχέσεων και η τροφοδοσία γίνεται μέσω ηλεκτρονικού ψεκασμού. Διαθέτει δύο χαρτογραφήσεις λειτουργίας, μια οικονομική (eco) και μια πιο δυναμική (Sport). Η εκκίνηση γίνεται χωρίς κλειδί, ενώ και το τιμόνι κλειδώνει αυτόματα, ηλεκτρικά, μόλις δοθεί το ΟΚ από το τηλεκοντρόλ-διακόπτη που φέρει ο ιδιοκτήτης. Το πλαίσιο είναι σωληνωτό με μονή ραχοκοκκαλιά και όσον αφορά σε αναρτήσεις, φρένα και τροχούς πρόκειται για κοινή πλατφόρμα με τα Χ και R που κυκλοφορούν ήδη.

Το πιρούνι είναι ανεστραμμένο με διαδρομή 110mm και καλάμια διαμέτρου 37mm, ενώ πίσω υπάρχει μονό αμορτισέρ και ψαλίδι ομολογουμένως περίτεχνης κατασκευής από χυτό αλουμινένιο. Εντυπωσιακό επίσης, πέρα από τον όγκο και το design, είναι ότι το Τ310 διαθέτει ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα, ένα προνόμιο που λείπει από πολύ ακριβότερες μοτοσυκλέτες. Οι διακόπτες είναι φωτιζόμενοι, τα φώτα τεχνολογίας LED και η οθόνη LCD σε ορθογώνια διάταξη προσφέρει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες.

Όσον αφορά στην προστασία, υπάρχουν κάγκελα για τη μοτοσυκλέτα και χούφτες στα άκρα του τιμονιού για τα χέρια του αναβάτη. Επίσης, υπάρχει σχάρα αποσκευών που μπορεί να φιλοξενήσει τριπλέτα βαλιτσών για ταξίδι, καθώς και πρίζα φόρτισης μικροσυσκευών στην αριστερή εσωτερική πλευρά του φέρινγκ. Οι ζάντες είναι χυτές αλουμινένιες διαμέτρου 17 ιντσών και φορούν ελαστικά 110/70R17 και 160/60R17, υποδεικνύοντας ότι η μοτοσυκλέτα προτιμά την κίνηση στην άσφαλτο. Τα φρένα απαρτίζονται από δύο δίσκους, έναν σε κάθε τροχό, που συνεργάζονται με δικάναλο ABS της Bosch. Το βάρος της κατασκευής δεν ξεπερνάει τα 160 κιλά και το δοχείο καυσίμου έχει χωρητικότητα 15,5 λίτρα, άρα μιλάμε για αυτονομία που ξεπερνά τα 350 χιλιόμετρα.

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να δείτε εδώ 

Πηγή: motorbike.gr

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης