Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος

Όταν η Honda πίσω στο 2016 σχεδίασε και κατασκεύασε τελικά το XADV, κανείς δεν περίμενε ότι θαΗ BMW και η Yamaha τα επόμενα χρόνια θα μπουν στην κατηγορία των crossover scooter. γνωρίσει τόσο μεγάλη επιτυχία. Το μεγάλο scooter με δυνατότητες εκτός δρόμου και ταξιδιού κέρδισε τις καρδιές πολλών αναβατών και πουλήθηκε σαν ζεστό ψωμί στην Ευρώπη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το περίεργο στην περίπτωση του XADV είναι ότι κανένα εργοστάσιο μέχρι τώρα δεν κινήθηκε προς αυτή την κατεύθυνση παρά μόνο ορισμένα εργοστάσια από την Κίνα. Η Yamaha κάποια στιγμή ανακοίνωσε ότι ετοιμάζει μια ειδική έκδοση του TMAX με περισσότερες δυνατότητες κίνησης σε πολλά τερέν, αλλά αυτό αναμένεται το 2022.

Ενισχυμένο το πίσω μέρος με μεγάλο ρυθμιζόμενο μονό αμορτισέρ και ελαστικά all terrain.

Η BMW έχει την ικανότητα να κινηθεί προς αυτή την κατεύθυνση

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η BMW φέτος παρουσίασε το ανανεωμένο της C400X, το οποίο έχει όλες τις προδιαγραφές να ακολουθήσει Το C400GS του Bezzi βγαίνει στα αγωνιστικά χρώματα της BMW.τον δρόμο των crossover scooter. Ο διάσημος σχεδιαστής Oberdan Bezzi μάλιστα πήγε ένα βήμα παρακάτω και σχεδίασε το C400GS έτσι όπως το φαντάστηκε να βγαίνει στην παραγωγή.

Το C400GS του Bezzi είναι ελαφρώς πιο ψηλό και στο πίσω μέρος είναι ενισχυμένα το ψαλίδι και το αμορτισέρ. Στο εμπρός μέρος η ανάρτηση έχει μεγαλύτερη διαδρομή, το φτερό είναι πιο ψηλό, ενώ τα ελαστικά δίνουν τη δυνατότητα κίνησης και εκτός δρόμου. Από την BMW φυσικά δεν υπάρχει κάποια κινητικότητα στο θέμα, αλλά δεν αποκλείεται το σχέδιο του Bezzi να βάλει σε σκέψεις τους Γερμανούς σχεδιαστές.

Περιμένουμε και άλλα εργοστάσια να ακολουθήσουν τον δρόμο του Honda XADV.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Είναι το X-ADV το καλύτερο μοντέλο της Honda;

Τα νέα C400X και C400GT της BMW με τεχνολογία E-gas

Η αθόρυβη επανάσταση από την BMW ονομάζεται CE 04

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης