Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Το 2018 η δανέζικη αυτοκινητοβιομηχανία Zenvo κατάφερε να στρέψει όλα τα φλας επάνω της, παρουσιάζοντας το υπεραυτοκίνητο με την ονομασία TSR-S (το μοντέλο που απεικονίζεται στις φωτογραφίες). Ένα εντυπωσιακό σύνολο με τιμή στο 1 εκατ. δολάρια που μπορεί να κάνει το 0-100 σε μόλις 2.8 δευτ. και είναι σε θέση να κοντράρει όλα τα γνωστά hypercars.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ερχόμαστε ξανά στο 2022 και ο CEO της εταιρίας δηλώνει με κάθε επισημότητα πως η εταιρία του ετοιμάζει ένα σύνολο που θα ταράξει τα νερά της αυτοκίνησης, συνδυάζοντας τις απόλυτες δυνατότητες ενός V12 κινητήρα με αυτές των ηλεκτροκινητήρων.

Αντί να υπάρχει μάχη ανάμεσα στη βενζίνη και το ρεύμα, ο Jens Sverdrup δηλώνει έτοιμος να παρουσιάσει στον κόσμο την απόλυτη συνταγή, με ένα νέο μοντέλο το οποίο θα παρουσιαστεί το 2023 και την εμφάνιση του έχουν δει μόνο σε φωτογραφίες όσοι έχουν δηλώσει ενδιαφέρον.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες που έδωσε σε πρόσφατη συνέντευξη του, το σύνολο θα έχει ένα ολοκαίνουργιο αρθρωτό πλαίσιο από ανθρακονήματα, μαζί με νέο κιβώτιο ταχυτήτων, κινητήρα V12 αλλά και ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης. Δύο ηλεκτρικά turbo θα εξοπλίσουν τον κινητήρα ο οποίος μπορεί να παράγει μέχρι και 1.200 άλογα, όμως η εταιρία στοχεύει ακόμα πιο ψηλά, στα 1.800 άλογα, κάτι που για να το πετύχει, θα εντάξει στο σύνολο και ηλεκτρικά μοτέρ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο Sverdrup μοιράστηκε επίσης ότι σχεδιάζονται δύο εκδόσεις για το μοντέλο. Η μία αποτελεί ένα υβριδικό GT, με τον ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο στον μπροστινό άξονα για σύστημα μετάδοσης κίνησης σε όλους τους τροχούς. Από την άλλη, η δεύτερη έκδοση λέγεται ότι είναι εστιασμένη για την πίστα (αλλά εξακολουθεί να είναι νόμιμη για το δρόμο) και θα μπορούσε να διαθέτει πολλά αεροστοιχεία για καλύτερη κάθετη δύναμη. Το βάρος δεν ξεπερνά τα 1.250 κιλά.

Η τιμή είναι επίσης άγνωστη αυτή τη στιγμή, αλλά λαμβάνοντας υπόψη τα προηγούμενα αυτοκίνητα που κατασκεύασε η εταιρεία, όπως το Zenvo TS1 GT αξίας 1,2 εκατομμυρίων δολαρίων, ίσως αυτή η τιμή να διπλασιαστεί για το νέο μοντέλο.
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης