Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Και επίσημα πλέον το τελευταίο NSX πέρασε τη γραμμή παραγωγής στο εργοστάσιο της Honda στο Marysville του Οχάιο. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η τελευταία έκδοση του NSX ήταν η Type S και ήταν σε περιορισμένο αριθμό 350 μονάδων, όντας παράλληλα η πιο ισχυρή έκδοση στην ιστορία του αυτοκινήτου. Πιο συγκεκριμένα το NSX Type S εξοπλιζόταν με V6 twin-turbo κινητήρα 3.5λτ. ο οποίος συνεργαζόταν με ένα αναβαθμισμένο υβριδικό σύστημα. Η συνεργασία αυτών, έδινε στο σύνολο ιπποδύναμη 608 ίππων και 666 Nm ροπής, όντας κατά 27 άλογα και 22 Nm ροπής ισχυρότερο από την απλή έκδοση.

Η πρώτη γενιά του NSX που γνωρίσαμε το 1898 κατάφερε να γράψει ιστορία και να δώσει άλλο prestige στην Honda, σε παγκόσμιο επίπεδο. Πλέον το επίσημο τέλος της παραγωγής του,  σηματοδοτεί την έναρξη της περιόδου αναμονής για τον διάδοχό του. Η Acura επανέλαβε ότι η επόμενη γενιά NSX θα είναι ένα ηλεκτρικό υπεραυτοκίνητο, αν και αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει καμία περισσότερη λεπτομέρεια. 

Ένα προς ένα τα θρυλικά μοντέλα που σημάδεψαν την αυτοκίνηση για πάνω από 30 χρόνια αρχίζουν να μας αποχαιρετούν, θυσιασμένα στον βωμό της ηλεκτροκίνησης. Πόσα πιστεύετε θα αξίζει ένα καλοδιατηρημένο και με λίγα χιλιόμετρα Honda NSX Type S σε μία εικοσαετία από σήμερα, όταν όλα θα είναι ηλεκτρικά και αθόρυβα και εκείνο θα βρυχάται με τον V6; 
 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης