Με τη φιλοσοφία ενός αυτοκινήτου χωρίς τροχούς, ο Augustin Barbot (25 ετών) από τη Γαλλία επιλέχθηκε νικητής ενός διαγωνισμού με χορηγούς την Opel/Vauxhall και το πρόγραμμα Αυτοκινητιστικής Σχεδίασης του Royal College of Art (RCA) για την εξέλιξη ενός concept μελλοντικής μετακίνησης.
Ο Barbot θα περάσει τρεις μήνες δουλεύοντας στο Κέντρο Σχεδίασης της General Motors Europe, στο Rüsselsheim, και θα αποκτήσει πολύτιμη εργασιακή εμπειρία και πρακτική γνώση σε μελλοντικές τεχνολογίες, όπως τα ηλεκτρικά οχήματα.
Μαζί του θα είναι ο Νοτιοκορεάτης Hyunjoon Park (25 ετών) και ο Φινλανδός Miika Heikkinen (26 ετών), οι οποίοι έλαβαν πολύ θετικά σχόλια για τη δουλειά τους. Αναγνωρίζοντας τις προσπάθειές τους, η General Motors τους προσκάλεσε στο Russelsheim προκειμένου να γνωρίσουν την Ομάδα Σχεδίασης της GM, έτσι ώστε να παρακολουθήσουν πώς οι σχεδιαστές αυτοκινήτων εργάζονται σε καθημερινή βάση και να δουν από πρώτο χέρι πώς διαμορφώνονται οι ανάγκες της μελλοντικής μετακίνησης.
Ο διαγωνισμός ήταν μέρος μιας εκδήλωσης που τιμούσε τα 40 χρόνια του τμήματος Αυτοκινητιστικής Σχεδίασης του RCA. Δεκαεννέα σπουδαστές από 11 χώρες, μεταξύ των οποίων η Γερμανία, Βρετανία, Τσεχία και Κίνα, συμμετείχαν στην πρόκληση. Σύμφωνα με τις οδηγίες, οι διαγωνιζόμενοι έπρεπε να αναγνωρίζουν τον υποψήφιο πελάτη του αύριο και να χρησιμοποιήσουν αυτό το προφίλ προκειμένου να δημιουργήσουν ένα όραμα με το οποίο η μάρκα Opel/Vauxhall μπορεί να επηρεάσει τη ζωή του πελάτη.
Ανάμεσα στις ιδέες ήταν μονοθέσια οχήματα μηδενικών εκπομπών ρύπων, ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο το οποίο ελέγχει ο ανθρώπινος εγκέφαλος, eco-touring μηχανήματα με ενέργεια από καταρράκτες και αστικά οχήματα μεταφορών που λειτουργούν με μαγνητική ανύψωση.
Το πρωτότυπο που χάρισε τη νίκη στον Barbot ονομαζόταν Opel D49 ή Darwin 2049 – μία νέα γενιά αυτοκινήτου χωρίς τροχούς. Κινείται 10 εκατοστά πάνω από το έδαφος από ηλεκτρομαγνητική ισχύ ή στη θάλασσα σαν υποβρύχιο. Τρεις τουρμπίνες, δύο μπροστά και μία πίσω, παράγουν την ενέργεια για να κινηθεί προς τα εμπρός το ελαφρύ όχημα. Επειδή είναι ουσιαστικό τμήμα της σχεδίασης, το αλουμινένιο πλαίσιο που καλύπτεται από μία ημι-άκαμπτη και διαφανή αδιάβροχή ρητίνη, καταργεί την ανάγκη για πάνελ αμαξώματος.

Το πρωτότυπο του Park βασίστηκε στην ιδέα της απόδρασης από το στρες της καθημερινότητας μέσω ενός νέου σχήματος οχήματος, το οποίο προσαρμόζεται στις διαστάσεις και τη διάθεση του οδηγού, επιτρέποντας σε άνθρωπο και αυτοκίνητο να γίνονται ένα.
Το όραμα του Heikkinen ήταν ένα μονοθέσιο όχημα μηδενικών εκπομπών ρύπων για χρήση στην πόλη. Όταν δεν λειτουργεί, γίνεται μέρος του αστικού τοπίου δημιουργώντας ένα χώρος για ξεκούραση . Η σχεδίαση ήταν εμπνευσμένη από φωτογραφικά σχέδια φωτός (που δημιουργούνται από κινούμενα οχήματα με ανοικτό το διάφραγμα της κάμερας) και το ναυτίλο (θαλάσσιο πλάσμα).

