Ο Sebastian Vettel ήταν άνετα πρώτος στο Silverstone, πήρε τη νίκη στο Βρετανικό GP και δικαίωσε όλους όσους πιστεύουν ότι ο μικρός είναι ο νέος Schumacher. Ο Γερμανός ξεκίνησε από την pole και αυτή τη φορά κατάφερε να ολοκληρώσει τον θρίαμβο και να πάρει την καρό σημαία.
Ο Mark Webber κατάφερε να κρατήσει πίσω του τον Rubens Barrichello ολοκληρώνοντας έτσι την απόλυτη κυριαρχία της Red Bull.
Δυστυχώς ο Barrichello δεν κατάφερε κάτι καλύτερο αλλά ήταν σαφώς καλύτερος από τον Jenson Button διασώζοντας έτσι τη Brawn GP που έπαιζε στην έδρα της και θα ήθελε ένα καλό αποτέλεσμα. Την οκτάδα συμπλήρωσαν οι Felipe Massa, Nico Rosberg, Jenson Button, Jarno Trulli και Kimi Raikkonen. Φυσικά οι Βρετανοί θεατές δεν μπόρεσαν να χαρούν τους ήρωές τους Button (6ος) και Lewis Hamilton (16ος).
Άπιαστος ο Vettel!
Μόλις δόθηκε η εκκίνηση ο Sebastian Vettel δεν άφησε περιθώριο σε κανένα. Πίσω του οι Barrichello και Webber κράτησαν τις θέσεις τους δεν έκανε το ίδιο – για μια ακόμα φορά- ο Jarno Trulli, που έπεσε στην 7η. Κερδισμένοι οι Kimi Raikkonen (5ος) και Felipe Massa (8ος) που κέρδισαν αρκετές θέσεις- λόγω της χρήσης του KERS. Πολύ κακή εκκίνηση έκανε ο Jenson Button, πέφτοντας στην 9η θέση πίσω από τον Massa. Ενώ αργότερα ο Massa δεν απέφυγε το λάθος και ο Button ξαναπέρασε. Ο Lewis Hamilton, από την 19η θέση έφτασε μέχρι τη 14η αλλά την έχασε αργότερα από τον Robert Kubica. Προβλήματα αντιμετώπιζε ο Fernando Alonso, που έπεσε 13ος μάλλον λόγω των σκληρών ελαστικών που χρησιμοποίησε.

Ταξίδευε ο Vettel
Όλα αυτά δεν αφορούσαν τον Sebastian Vettel που ταξίδευε προς τον τερματισμό άνετα. Ο μικρός της Red Bull αρχικά έκανε εκπληκτικούς χρόνους και έχτισε διαφορά ασφαλείας μέχρι το πρώτο του ανεφοδιασμό. Ο Γερμανός έριχνε 1 δευτερόλεπτο στο γύρο. Το ίδιο εκπληκτικός ήταν και ο Mark Webber που πίεζε για να περάσει τον Barrichello που ήταν στη 2η θέση. Η έκπληξη των κατατακτήριων δοκιμών ο Nakajima ήταν 4ος και αυτό γιατί ο Raikkonen που τον ακολουθούσε δεν πίεζε γιατί ήξερε ότι ο Ιάπωνας θα μπει στα pit λίγο νωρίτερα από αυτόν.
Στους πρώτους γύρους ο Fernando Alonso πολέμησεμε τον Nick Heidfeld. Ο Ισπανός έκανε ότι μπορούσε για να περάσει αλλά ο Γερμανός της BMW Sauber κρατούσε γερά, παρόλο που είχε στραβωμένη εμπρός πτέρυγα. Ακόμα ένα άσχημο αγώνα έκανε ο Heikki Kovalainen, που ήταν μόλις προτελευταίος.
Boys time 4 fuel!
Οι ανεφοδιασμοί άρχισαν στο 16ο γύρο με τον Kazuki Nakajima. Στον επόμενο γύρο μπήκε και ο Kimi Raikkonen, ο οποίος όταν ξαναβγήκε στην πίστα ήταν μπροστά από τον Ιάπωνα. Στον 19ο γύρο οι Rosberg Trulli και Button. Οι δύο πρώτοι κατάφεραν να βρεθούν μπροστά από τον Raikkonen ενώ ο Button καθυστέρησε γιατί έβαλε πολλά καύσιμα.
Η μάχη έγινε για τη 2η θέση ανάμεσα σε Barrichello και Webber. Ο Βραζιλιάνος της Brawn GP μπήκε στον 20ό γύρο και ο Webber στον αμέσως επόμενο. Όμως ο Αυστραλός κατάφερε και έκανε την προσπέραση του αφού επανήλθε οριακά στην πίστα μπροστά από τον Βραζιλιάνο.
Όλοι έστρεψαν το ενδιαφέρον τους στα μαγικά κόλπα του της Brawn GP αφού έβαλαν στον Barrichello τα σκληρά ελαστικά και όχι τα μαλακά που επέλεξαν οι υπόλοιποι. Φυσικά, ο Vettel, ο μπήκε στον 22ο γύρο χωρίς να άγχος αφού όταν βγήκε ξανά στην πίστα ήταν 20 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Webber.
Τέλος για ανεφοδιασμό ο Felipe Massa μπήκε στον 24ο γύρο για ανεφοδιασμό, και επιστρέφοντας στην πίστα είχε ανέβει στην 5η θέση. Μετά τον πρώτο ανεφοδιασμό πρώτων ανεφοδιασμό η 8άδα ήταν: Vettel, Webber, Barrichello, Rosberg, Massa, Trulli, Raikkonen, Button.

Εντυπωσιακές μάχες
Άσκημη κατάληξη είχε η μάχη ανάμεσα στους Heikki Kovalainen και Sebastien Bourdais. Ο Γάλλος οδηγός της Toro Rosso έπεσε πίσω από τη McLaren με αποτέλεσμα να σπάσει την εμπρός πτέρυγα του και να καταστρέψει το πίσω ελαστικό του Kovalainen. Και οι δυο εγκατέλειψαν λίγο αργότερα.
Εν τω μεταξύ οφελειμένος από τον δεύτερο ανεφοδιασμό ήταν ο Massa, ο οποίος κέρδισε άλλη μία θέση και βγήκε μπροστά από τον Rosberg, στην 4η θέση.
Ο Jenson Button μπήκε στον 50ό γύρο. Η στρατηγική της Brawn GP απέδωσε, καθώς ο Βρετανός βγήκε στην 6η θέση, μπροστά από τους Trulli και Raikkonen. Ετσι, η πρώτη 8άδα μετά το 2ο pit stop ήταν: Vettel, Webber, Barrichello, Massa, Rosberg, Button, Trulli, Raikkonen.
Όποιος πρόλαβε! Πρόλαβε!
Ο Jenson Button φορώντας μαλακά ελαστικά την ώρα που οι Rosberg και Massa είχαν τα σκληρά, άρχισε να κινείται γρήγορα, προσπαθώντας τους πιάσει. Πιο πίσω ο Timo Glock κυνηγούσε να πάρει ένα βαθμό και να περάσει τον Kimi Raikkonen.
Ο Button αν και στους τελευταίους γύρους έφτασε πίσω από τον Rosberg δεν μπόρεσε να περάσει απογοητεύοντας τους συμπατριώτες του – και όντως δεν τα κατάφερε. Έτσι η καρό σημαία έπεσε μπροστά στον εκπληκτικό Γερμανό της Red Bull, τον Sebastian Vettel. Ο Mark Webber πίσω το συμπλήρωσε το απίστευτο 1-2 της ομάδας του ενώ ο Rubens Barrichello ήταν 3ος…
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΒΡΕΤΑΝΙΚΟΥ GRAND PRIX
1. Sebastian Vettel Red Bull νικητής του αγώνα
2. Mark Webber Red Bull +15.1 0
3. Rubens Barrichello Brawn GP +41.1 0
4. Felipe Massa Ferrari +45.0 0
5. Nico Rosberg Williams +45.9 0
6. Jenson Button Brawn GP +46.2 0
7. Jarno Trulli Toyota +68.3 0
8. Kimi Raikkonen Ferrari +69.6 0
9. Timo Glock Toyota +69.8 0
10. Giancarlo Fisichella Force India +71.5 0
11. Kazuki Nakajima Williams +74.0 0
12. Nelson Piquet Jr. Renault +1 γύρος 0
13. Robert Kubica BMW Sauber +1 γύρος 0
14. Fernando Alonso Renault +1 γύρος 0
15. Nick Heidfeld BMW Sauber +1 γύρος 0
16. Lewis Hamilton McLaren +1 γύρος 0
17. Adrian Sutil Force India +1 γύρος 0
18. Sebastien Buemi Toro Rosso +1 γύρος 0
19. Sebastien Bourdais Toro Rosso 0
20. Heikki Kovalainen McLaren
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 8 ΑΓΩΝΕΣ
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ
1.J. Button 64
2.R. Barrichello 41
3 S. Vettel 39
4.M. Webber 35.5
5. J. Trulli 21.5
6. F. Massa 16
7. N. Rosberg 15.5
8. T. Glock 13
9. F. Alonso 11
10. K. Raikkonen 10
11. L. Hamilton 9
12. N. Heidfeld 6
13. H. Kovalainen 4
14. S. Buemi 3
15. S. Bourdais 2
16. R. Kubica 2
17. N. Piquet 0
18. K. Nakajima 0
19. A. Sutil 0
20. G. Fisichella 0
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ
1. Brawn GP 105
2. Red Bull 74.5
3. Toyota 34.5
4. Ferrari 26
5. Williams 15.5
6. McLaren 13
7. Renault 11
8. BMW Sauber 8
9. Toro Rosso 5
10. Force India 0
(Πρώτη καταχώρηση 21 Ιουνίου, 17:37)

