Πρώτος τερμάτισε και το δεύτερο σκέλος του αγώνα ο Mikko Hirvonen. Πίσω του ο Jari Matti Latvala συμπλήρωσε το έξοχο 1-2 της Ford. Το χαρακτηριστικό της σημερινής μέρας ήταν οι μεγάλες ειδικές διαδρομές ( +30 χιλιόμετρα)  που δυσκόλεψαν τους πρωτοπόρους. «Οδηγώ όσο πιο γρήγορα μπορώ. Δεν είναι εύκολο να διατηρήσω την πρώτη θέση με τους άλλους τόσο κοντά μου» δήλωσε ο Hirvonen ενώ ο team mate του Latvala είπε: «Οδηγώ σαν κολασμένος. Είναι απίστευτο το πόσο γρήγορες και μεγάλες είναι οι ειδικές σήμερα».

Τελικά οι οδηγοί της Ford κατάφεραν να κρατήσουν το 1-2 και σήμερα. Ένα 1-2 που τους «χάρισε» ο Loeb μετά τη χθεσινή του έξοδο. Ο Αλσατός εκκίνησε σήμερα το πρωί κάνοντας χρήση του Superally και αυτή τη στιγμή είναι 13ος κερδίζοντας ειδικές διαδρομές και έδαφος. Ο ίδιος είπε για τη χθεσινή του γκάφα «Υπήρχε μια ρίζα δένδρου που δεν φαινόταν., Κτύπησα εκεί με δύναμη και η ανάρτηση του C4 έσπασε. Έμεναν ακόμα αρκετά χιλιόμετρα από το σημείο που χτυπήσαμε και δεν ήταν δυνατόν να συνεχίσουμε. Δυστυχώς δεν είδα στις αναγνωρίσεις τη ρίζα του δένδρου και δεν την είχα σημειώσει».

Από την άλλη ο μικρός της Citroen o Sordo δεν μπόρεσε να πιάσει τους πρώτους και παραπονιέται ότι το C4 του δεν είναι αποδίδει όσο θα ήθελε στις γρήγορες πολωνικές ειδικές. Αύριο απομένουν 5 ειδικές διαδρομές για να τελειώσει το ράλλυ. Θα καταφέρει να διατηρήσει το 1-2 η Ford ή ο Sordo θα σπάσει την κυριαρχία τους; Ο Loeb θα πιάσει την οκτάδα –  θα έρθουν τα πάνω κάτω δηλαδή- για να φύγει με βαθμό από την Πολωνία με ένα βαθμό ή δεν θα βαθμολογηθεί σε έναν ακόμα αγώνα φέτος;

 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ  2ου ΣΚΕΛΟΥΣ

1.  Mikko HIRVONEN  2:21:45.8 

2.  Jari Matti LATVALA +12.00

3.  Dani SORDO   +38.5

4. Sebastien OGIER   +1:59.3

5.  Petter SOLBERG  +2:06.7

6.  Henning SOLBERG  +2:08.0

7.  Matthew WILSON +3:48.0

8.   Krzysztof HOLOWCZYC   +4:13.3

9.  Conrad RAUTENBACH  +5:25.9

10.  Mads OSTBERG  +6:35.5

11.   Evgeny NOVIKOV +16:50.2

12.  Michal BEBENEK   +17:20.8

13.  Sebastien LOEB M  +19:19.6

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης