Τι κοινό μπορεί να έχει μια δυναμική γυναίκα της αμερικανικής πολιτικής σκηνής, όπως η Κίμπερλι Γκίλφοϊλ, με ένα fashion icon και πετυχημένη στυλίστρια της Νέας Υόρκης, όπως η Σοφία Καρβέλα; Η απάντηση κρύβεται στην γκαρνταρόμπα τους. Παρά τις διαφορετικές αφετηρίες τους, οι δύο γυναίκες ταυτίζονται στην επιλογή του brand Self-Portrait.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Με ρούχα που χαρακτηρίζονται από δομημένη ένταση και απόλυτη σαφήνεια, ο οίκος προσφέρει το ιδανικό “ένδυμα δύναμης” για όσες επιδιώκουν άμεση αναγνωρισιμότητα και στυλιστική υπεροχή.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Για την Κίμπερλι Γκίλφοϊλ, η μόδα είναι ζήτημα στρατηγικής συνέπειας. Η γκαρνταρόμπα της, γεμάτη από τις “καθαρές” γραμμές του Self-Portrait, αποτελεί το τέλειο παράδειγμα σύγχρονου power dressing. Από τα tweed σύνολα με τις πολυτελείς λεπτομέρειες μέχρι τα αυστηρά midi φορέματα, κάθε της εμφάνιση είναι μελετημένη για να δείχνει ελεγχόμενη και απόλυτα φωτογενής, εκπέμποντας μια αύρα κύρους που ταιριάζει σε κάθε θεσμικό ή κοινωνικό κάλεσμα.
Καθοριστικό ρόλο σε αυτή την εικόνα παίζει και ο Fancy James, stylist που βρίσκεται στη λίστα των ανθρώπων που διαμορφώνουν τη δημόσια παρουσία της.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Τελικά, ο συνεκτικός δεσμός ανάμεσα στην Κίμπερλι Γκίλφοϊλ και τη Σοφία Καρβέλα εντοπίζεται στην απόφαση να επενδύσουν σε μια εικόνα που εκπέμπει ισχύ και αυτοπεποίθηση.
Το Self-Portrait λειτουργεί ως εργαλείο στυλ και εικόνας. Ένα brand που κατάφερε να γίνει σημείο αναφοράς ακριβώς επειδή καταλαβαίνει πώς ντύνονται σήμερα οι γυναίκες που βρίσκονται στο προσκήνιο.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Ο άνθρωπος πίσω από την επιτυχία του Self-Portrait
Η ιστορία του Self-Portrait ξεκινά από το Λονδίνο το 2013, με πρωταγωνιστή τον ιδρυτή του, Han Chong. Ο Μαλαισιανός σχεδιαστής δεν ακολούθησε την κλασική διαδρομή του “star designer”. Αντίθετα, οραματίστηκε ρούχα που δείχνουν ακριβά, έχουν άμεση αναγνωρισιμότητα και παραμένουν πρακτικά και προσιτά στην τιμή. Αυτή η ξεκάθαρη ιδέα έδωσε φτερά στο brand, το οποίο έγινε γρήγορα αγαπητό στις γυναίκες που αναζητούσαν πολυτέλεια χωρίς υπερβολές.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Το Self-Portrait άρχισε να γίνεται viral όταν εμφανίστηκε σχεδόν ταυτόχρονα σε πολύ διαφορετικές γυναίκες. Από τη Meghan Markle και την Kate Middleton, μέχρι τη Gigi Hadid και την Emily Ratajkowski.Έτσι καθιερώθηκε γρήγορα ως το brand που επιλέγουν οι δυναμικές γυναίκες από εντελώς διαφορετικά περιβάλλοντα.
Πέρα από τις διάσημες, το Self-Portrait έχει αποκτήσει ισχυρή απήχηση και στο ευρύτερο κοινό. Πολλές γυναίκες το αναζητούν όταν θέλουν μια σίγουρη επιλογή για μια σημαντική περίσταση, ένα φόρεμα που θα σταθεί σωστά σε γάμο, cocktail party ή επίσημο δείπνο, χωρίς να δείχνει υπερβολικό.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Με πληροφορίες από: okmag.gr
govastiletto.gr -Σοφία Καρβέλα: Η σπάνια φωτογραφία με τον πρώην σύζυγό της, Θανάση Πανουργιά και τους δύο γιους τους

