Επιτέλους αποκαλύφθηκε το νέο Renault Megane RS

Επιτέλους αποκαλύφθηκε το νέο Renault Megane RS

Του Λουκά Παπαλάμπρου

Έπειτα από μήνες αναμονής, έφτασε η μεγάλη ώρα για την τρίτη γενιά του Megane RS, της ισχυρότερης έκδοσης στην ιστορία του δημοφιλούς μοντέλου. H Renault παρουσίασε επίσημα το αυτοκίνητο, στο πλαίσιο της έκθεσης της Φρανκφούρτης.

Το γαλλικό hot hatch φέρει επιθετικό bodykit που τονίζεται από τους μεγαλύτερους προφυλακτήρες, τις εισαγωγές αέρα, τα φαρδύτερα φτερά, τα LED φωτιστικά σώματα με την ιδιαίτερη σχεδίαση, τον διαχύτη, την κεντρική απόληξη της εξάτμισης και τις ζάντες 18 ή 19 ιντσών. Σύγχρονη και σπορ πινελιά στο αμάξωμα δίνει το καινούργιο χρώμα «Tonic Orange», το οποίο πρωταγωνιστεί στην εμπορική προώθηση του μοντέλου.

Όμορφο, κομψό και σπορτίφ είναι το εσωτερικό, με τα μπάκετ καθίσματα, το τριάκτινο τιμόνι, τις κόκκινες ραφές, τα διακοσμητικά και την οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων, να κάνουν τη διαφορά. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του το σύστημα «MULTI – SENSE» με τα πέντε προγράμματα (Comfort, Normal, Sport, Race και Perso), καθώς και το «R.S. Monitor», ένα σύστημα τηλεμετρίας που επιτρέπει την καταγραφή χρόνων και την ανάλυση δεδομένων.

Για την κίνηση φροντίζει ο 1.8 turbo κινητήρας που είδαμε στο Alpine A110. Το μοτέρ συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ή το αυτόματο διπλού συμπλέκτη EDC με paddles στο τιμόνι. Στην περίπτωση του Megane RS, το οποίο θα είναι διαθέσιμο ως Sport και Cup, το μηχανικό σύνολο αποδίδει 280 ίππους και 390 Nm ροπής.

Το κιβώτιο EDC ενσωματώνει Launch Control και τεχνολογία Multi-Change Down για γρήγορα κατεβάσματα. Επίσης, το αυτοκίνητο εξοπλίζεται με σύστημα τετραδιεύθυνσης 4CONTROL για μέγιστη ακρίβεια στις στροφές, ευελιξία και σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες.

Η ανάρτηση έχει ρυθμιστεί με γνώμονα την άριστη λειτουργία σε όλες τις συνθήκες, ενώ στην έκδοση Cup υπάρχει και το ελεγχόμενο διαφορικό Torsen.

Οι παραγγελίες για το νέο Megane RS θα ξεκινήσουν τον Δεκέμβριο, με τις παραδόσεις στους πελάτες να έχουν προγραμματιστεί για τις αρχές του 2018. Για όσους επιθυμούν κάτι πιο ακραίο, η Renault Sport θα λανσάρει αργότερα την έκδοση Trophy με τους 300 ίππους.

 

Τελευταία ενημέρωση: Τρίτη, 12 Σεπτεμβρίου 2017, 16:42