Ο Jari Matti Latvala πήρε μια απρόσμενη νίκη στις τρεις τελευταίες στροφές του αγώνα, όταν ο πρωτοπόρος Sebastien Ogier είχε μια μικρή έξοδο. Ο αγώνας στη Νέα Ζηλανδία, από την πρώτη μέρα έως και την τελευταία στροφή, ήταν συναρπαστικός. Οι εναλλαγές στην κορυφή και τα αναπάντεχα κατά τη διάρκεια του αγώνα θύμιζαν ράλι βγαλμένο από τα παλιά.

Ο Loeb ήταν ο άνθρωπος του αγώνα στη Nέα ΖηλανδίαΤην τρίτη και τελευταία μέρα του αγώνα, βρέθηκαν ξανά τα Citroen, με τους Loeb – Ogier να είναι μπροστά, ακολουθούμενοι από τον Jari Matti Latvala και τον Petter Solberg. Αξίζει να σημειωθεί ότι «άνθρωπος του αγώνα» ήταν ακόμα μια φορά ο Loeb, ο οποίος κατάφερε να τεθεί και πάλι επικεφαλής, καλύπτοντας τον χρόνο που είχε χάσει την πρώτη μέρα. Ο Αλσατός, την πρώτη μέρα, δεν είχε υπολογίσει καλά το πέρασμά του από ένα στενό γεφυράκι και χτύπησε το C4 του, χάνοντας χρόνο. Ο Loeb καθυστέρησε, γιατί δεν μπορούσε να κλείσει την πόρτα του και να συνεχίσει. Ωστόσο κατάφερε να καλύψει το χαμένο έδαφος με διαρκή επίθεση. Έτσι, στο τέλος της 2ης ημέρας του αγώνα και μετά από την εκπληκτική παράσταση του Sebastien Loeb, δεν σκεπτόταν κανείς ότι μπορούσε να χάσει τον αγώνα. Όλοι όμως λογάριαζαν χωρίς τον… ξενοδόχο. Η θεά Τύχη, αυτή τη φορά, μάλωσε με τους οδηγούς της Citroen και προτίμησε την «αγκαλιά» του Latvala.

O Loeb είχε ξανά έξοδο, χτύπησε σε ένα δένδρο, χάνοντας χρόνο και θέσεις. Από πρώτος έπεσε 4ος και δεν υπήρχε το περιθώριο να καλύψει τη διαφορά. Ο Ogier ήταν πια μόνος πρώτος. Ο Solberg αποφάσισε να επιτεθεί και να πάρει αυτός τη νίκη. Τον ευνοούσαν και η 4η θέση που ξεκινούσε τον αγώνα και η εμπειρία του. Όμως ο Noρβηγός είχε εντυπωσιακή έξοδο, κατάστρεψε το αυτοκίνητό του (συγκρούστηκε με έναν στύλο) και εγκατέλειψε τον αγώνα στην τελευταία ειδική διαδρομή. Η μάχη μεταξύ των Ogier και Latvala κρίθηκε στις τρεις τελευταίες στροφές του αγώνα. Εκεί, ο Γάλλος είχε μια μικρή έξοδο, που επέτρεψε στον αλάνθαστο Φινλανδό να περάσει πρώτος και να κερδίσει πανηγυρικά τον αγώνα.

Ο Ogier είναι γεννημένος για παγκόσμιος πρωταθλητήςΠιο πίσω, ο Mikko Hirvonen κατάφερε να προσπεράσει τον Dani Sordo και να κερδίσει την 4η θέση, ενώ ο Loeb, με τον χαμό που έγινε μπροστά, ανέκτησε την 3η θέση και ανέβηκε και πάλι στο βάθρο.

Ο Latvala πιστοποίησε το μεγάλο του ταλέντο, δείχνοντας στην ομάδα του ποιος πραγματικά πρέπει να κυνηγήσει τους Γάλλους. Ο Φινλανδός έχει την ταχύτητα, αυτό που του έλειπε ήταν η ψυχραιμία. Αντίθετα, ο Hirvonen δείχνει φέτος ότι έχει ξεφουσκώσει και δεν μπορεί να ακολουθήσει τον γρήγορο ρυθμό των πρώτων.
Εντυπωσιακός για μια ακόμα φορά ήταν ο Ogier, καθώς στον πρώτο του αγώνα στη Νέα Ζηλανδία όχι μόνο κατάφερε να είναι στο πόντιουμ, αλλά παραλίγο να κάνει τη μεγάλη έκπληξη και να κερδίσει τον αγώνα.

Για όσους αναρωτιόσαστε, o Kimi Raikkonen δεν συμμετείχε στο ράλι Νέας Ζηλανδίας, γιατί δεν ήταν στο πρόγραμμά του. Τον μεγάλο Φινλανδό οδηγό θα ξαναδούμε στις ειδικές του ράλι Πορτογαλίας, το τριήμερο 28-30 Μαΐου.

Γενική Κατάταξη Ράλι Νέας Ζηλανδίας

1. Jari-Matti Latvala Ford Focus σε 4:04:09.8

2. Sebastien Ogier C4 +2.4

3. Sebastien Loeb C4 +15.2

4. Mikko Hirvonen Focus +21.3

5. Dani Sordo C4 +25.8

6. Matthew Wilson Focus +3:26.0

7. Henning Solberg Focus +6:15.3

8. Jari Ketomaa Fiesta +10:19.3

9. Federico Villagra Focus +10:49.8

10.  Xavier Pons Fiesta +11:13.4

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ

Οδηγών

1 S.Loeb 108                

2 J.M.Latvala 72                

3 M.Hirvnonen 64                 

4 S.Ogier 63                 

5 P.Solberg 53                  

6 D.Sordo 34                 

7 M.Wilson 30                  

8 H.Solberg 24                 

9 F.Villagra 22                 

10 K. Raikkonen 14

Κατασκευαστών

  Citroen 156                 

  Ford 151                  

  Citroen Junior 75                  

  Stobart 74                  

  Munchi΄s 32

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης