Τους τελευταίος μήνες, η οικονομική κρίση έχει χτυπήσει την πόρτα της Ελλάδας. Ο κλάδος του αυτοκινήτου έχει δεχθεί μεγάλο πλήγμα και αυτό αποτυπώνεται τόσο στις πωλήσεις των αυτοκινήτων όσο και στη ζήτηση που υπάρχει από πλευράς καταναλωτών.
Από τη μεριά της, η κυβέρνηση επινοεί συνεχώς νέους φόρους για τα αυτοκίνητα, κάνοντας πλέον την αγορά τους δυσβάσταχτη για το μέσο Έλληνα. Παρ’ όλα αυτά, οι εισαγωγικές εταιρείες προσπαθούν να διατηρήσουν το καλό τους όνομα και να φέρουν χρήματα στην Ελλάδα, πιέζοντας -με τον τρόπο τους- τους Ευρωπαίους για πανευρωπαϊκές παρουσιάσεις στη χώρα μας, όταν την ίδια ώρα ακούμε συνεχώς για ακυρώσεις συνεδρίων.
Πριν από λίγες εβδομάδες, στην Αττική, πραγματοποιήθηκε πανευρωπαϊκή παρουσίαση μοντέλων της Skoda, στην οποία παρευρέθησαν περίπου 800 δημοσιογράφοι από ολόκληρο τον κόσμο. Πλέον ήρθε η σειρά της Porsche να πράξει το ίδιο και να παρουσιάσει το ανανεωμένο Cayenne σε περίπου 100 δημοσιογράφους από όλη την Ευρώπη και μάλιστα σε έναν τουριστικό προορισμό. Συγκεκριμένα, στη Χαλκιδική που αποτελεί σημείο αναφοράς τόσο για Έλληνες όσο και για Ευρωπαίους τουρίστες.
Για τη μεγάλη επιτυχία της παρουσίασης του εν λόγω μοντέλου στην Ελλάδα, μίλησε αποκλειστικά στη zougla.r ο γενικός διευθυντής της Sportscar S.A. κ. Ζαφείρης Σαργιωτάκης, τονίζοντας το πόσο σημαντική είναι μία τέτοια κίνηση για την εικόνα της χώρας μας στο εξωτερικό.
Ακούστε τι δήλωσε ο γενικός διευθυντής της Porsche, κ. Ζαφείρης Σαργιωτάκης

