Το τετραθέσιο και τετρακίνητο spotcar της ιταλικής φίρμας απέκτησε μια νέα έκδοση, η οποία φέρει τον υπέροχο V8 3,9 κινητήρα με τα δύο turbo.

H GTC4Lusso T απευθύνεται σε όσους επιθυμούν ένα πανίσχυρο, απολαυστικό και συνάμα πρακτικό σπορ αυτοκίνητο. Τη διαφορά κάνει, το πολυβραβευμένο μηχανικό σύνολο που είδαμε για πρώτη φορά στην 488 Spider. Αποδίδει 610 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και 760 Nm ροπής τα οποία είναι διαθέσιμα από τις 3.000 μέχρι τις 5.250 σ.α.λ.

Σύμφωνα με τη Ferrari, το μοτέρ έχει κορυφαία απόκριση, μοναδική απόδοση και έναν ήχο που συναρπάζει. Η κίνηση μεταφέρεται στον πίσω άξονα μέσω του αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων. Το βάρος έχει μειωθεί κατά 50 κιλά, κάτι που ευνοεί τις επιδόσεις και τη συμπεριφορά στον δρόμο.

Το σύστημα τετρακίνησης 4RM Evo συνδυάζεται με την ενεργητική τετραδιεύθυνση 4WS και λειτουργεί συγχρόνως με το Slip Side Control, το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό E-Diff και τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ SCM-E, δίνοντας τη δυνατότητα στον οδηγό να διαχειρίζεται πιο εύκολα και άνετα τη δύναμη του οχήματος σε όλες τις συνθήκες.

Η GTC4Lusso T επιταχύνει στα 0-100 σε μόλις 3,5 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 320 χλμ./ώρα. Την ίδια στιγμή, η μέση κατανάλωση καυσίμου είναι στα 11,6 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και οι εκπομπές ρύπων στα 265 γρ./χλμ.
Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

