Επιτέλους η Ferrari κατάφερε την πρώτη της νίκη στη φετινή σεζόν. Και τι νίκη; Στο απαιτητικό και εξαιρετικά γρήγορο βελγικό Grand Prix, ο Raikkonen εκμεταλλεύτηκε με τον καλύτερο τρόπο το ταλέντο του και το KERS, κάνοντας αρχικά μια εκπληκτική εκκίνηση που τον έφερε στην 3η θέση.

Από εκεί και πέρα, τα πράγματα εξελίχθηκαν ομαλά για τον Φινλανδό που πέρασε εύκολα τον Heidfeld και μετά ήταν θέμα χρόνου να καθαρίσει και τον Fisichela. Aπό τη στιγμή που ο Raikkonen μπήκε μπροστά η πρώτη θέση, καπαρώθηκε από την κόκκινη ομάδα. Να σημειώσουμε ότι η νίκη του Φινλανδού στο Spa ήταν η 4η, μια πίστα που φαίνεται ότι πηγαίνει γάντι στον Kimi που του αρέσει να οδηγεί στο όριο.

Ο Sebastian Vettel συμπλήρωσε το βάθρο πίσω από τον Fisico, παίρνοντας πολύτιμους βαθμούς για τη συνέχεια του πρωταθλήματος. Ακολούθησαν οι Robert Kubica, Nick Heidfeld, Heikki Kovalainen, Rubens Barrichello και Nico Rosberg.

Στον αγώνα αξίζει να σημειώσουμε το μικρό χαμό που έγινε στον πρώτο γύρο και κόστισε την εγκατάλειψη των Button, Hamilton και των νεοφερμένων Αlguersuari και Grosjean. Όλα ξεκίνησαν όταν Ο Trulli είχε μια επαφή με τον Raikkonen και έχασε την εμπρός πτέρυγα. Πιο πίσω όμως τα αυτοκίνητα στριμώχτηκαν και συγκρούστηκαν μεταξύ τους. Ο Grosjean στην προσπάθειά του να περάσει τον Button τον ακούμπησε και βγήκαν και οι δύο εκτός πίστας, παρασύροντας τους Lewis Hamilton και Jaime Alguersuari που ακολουθούσαν. Η πίστα γέμισε από σπασμένα κομμάτια και έτσι βγήκε το Αυτοκίνητο Ασφαλείας μέχρι να καθαριστεί η πίστα. Όταν μετά από τρεις γύρους το αυτοκίνητο ασφαλείας έφυγε, ο Raikkonen επιτέθηκε στον Fisichela και τον προσπέρασε και να μείνει στην πρώτη θέση μέχρι το τέλος.

Άτυχοι ήταν για μια ακόμη φορά οι Fernando Alonso και Jarno Trulli. O Iσπανός, όπως και στην Ουγγαρία, εγκατέλειψε, επειδή δεν κατάφεραν οι μηχανικοί να του αλλάξουν σωστά τον εμπρός αριστερό τροχό, όταν μπήκε στα πιτ. Ο Jarno Trulli πάλι μετά από ένα προβληματικό πιτ αναγκάστηκε να επιστρέψει στα πιτ και να παρκάρει στο γκαράζ της Toyota. Στην εκκίνηση και ύστερα από ένα γύρο ο Ισπανός αναγκάστηκε να εγκαταλείψει

Ιδιαίτερη μνεία αξίζει η προσπάθεια του Giancarlo Fisichella και της Force India. Ο Ιταλός επιβεβαίωσε ότι δεν έχει ξεχάσει να οδηγεί και το μόνο που του λείπει είναι ένα σωστό μονοθέσιο. Οδήγησε, όπως και χθες που κέρδισε την pole, εξαιρετικά γρήγορα και κυρίως αλάνθαστα. Οι άνθρωποι της ομάδας του που πρώτη φορά πήραν βαθμούς, αλλά και ανέβηκαν στο βάθρο, πανηγύρισαν έξαλλα την εκπληκτική τους επίδοση. Απειλούν μάλιστα ότι θα υπάρχει και συνέχεια.

Επόμενος αγώνας στην έδρα των κόκκινων στην Ferrari, όπου αναμένεται να χυθεί αίμα μια και η BrawnGP έχει αρχίσει να παραπαίει και η Red Bull επιθυμεί την επάνοδό της στις νίκες για να διεκδικήσει τους τίτλους. Φυσικά τώρα που πήρε φόρα η Ferrari όλα είναι πιθανά!

AΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
1. Raikkonen Ferrari (B) 1h23:50.995
2. Fisichella Force India-Mercedes (B) + 0.939
3. Vettel Red Bull-Renault (B) + 3.875
4. Kubica BMW Sauber (B) + 9.966
5. Heidfeld BMW Sauber (B) + 11.276
6. Kovalainen McLaren-Mercedes (B) + 32.763
7. Barrichello Brawn-Mercedes (B) + 35.461
8. Rosberg Williams-Toyota (B) + 36.208
9. Webber Red Bull-Renault (B) + 36.959
10. Glock Toyota (B) + 41.490
11. Sutil Force India-Mercedes (B) + 42.636
12. Buemi Toro Rosso-Ferrari (B) + 46.106
13. Nakajima Williams-Toyota (B) + 54.241
14. Badoer Ferrari (B) + 1:38.177

Ταχύτερος γύρος: Vettel 1:47.263

ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙΣ
ΟΔΗΓΟΣ ΟΜΑΔΑ ΓΥΡΟΣ

Alonso Renault (B) 27
Trulli Toyota (B) 22
Button Brawn-Mercedes (B) 1
Grosjean Renault (B) 1
Hamilton McLaren-Mercedes (B) 1
Alguersuari Toro Rosso-Ferrari (B) 1

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 12 ΑΓΩΝΕΣ

ΟΔΗΓΩΝ:
1. Button 72
2. Barrichello 56
3. Vettel 53
4. Webber 51.5
5. Raikkonen 34
6. Rosberg 30.5
7. Hamilton 27
8. Trulli 22.5
9. Massa 22
10. Kovalainen 17
11. Glock 16
12. Alonso 16
13. Heidfeld 10
14. Kubica 8
15. Fisichella 8
16. Buemi 3
17. Bourdais 2

ΚΑΤΑΣΚΕΥΣΤΩΝ:
1. Brawn-Mercedes 128
2. Red Bull-Renault 104.5
3. Ferrari 56
4. McLaren-Mercedes 44
5. Toyota 38.5
6. Williams-Toyota 30.5
7. BMW Sauber 18
8. Renault 16
9. Force India-Mercedes 8
10. Toro Rosso-Ferrari 5

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης