Επιμέλεια: Μπάμπης Κελάφης

H νέα SYM NH-T 300 είναι μια compact adventure – crossover μοτοσυκλέτα βασισμένη πάνω στη μικρότερη δοκιμασμένη και επιτυχημένη NH-T 200.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η NH-T 300 παρουσιάστηκε στις αρχές του 2022 και τώρα που φθάνουν στην Ελλάδα οι πρώτες μοτοσυκλέτες παραγωγής η Γκοργκόλης Α.Ε. έδωσε στη δημοσιότητα την τιμή και τα τεχνικά χαρακτηριστικά.

Ο κινητήρας της ΝΗ-Τ 300 είναι μια σύγχρονη υγρόψυκτη μονοκύλινδρη Euro5 μονάδα με απόδοση που φτάνει τους 24 ίππους στις 7.500 στροφές και ροπή 22,5Nm στις 7.000. Πρόκειται για έναν εύστροφο κινητήρα με υπερτετράγωνες διαστάσεις που προσφέρουν γραμμική απόδοση της δύναμης και της ροπής σε όλο το φάσμα των στροφών. Την τροφοδοσία έχει αναλάβει ένας ηλεκτρονικά ελεγχόμενος ψεκασμός της Continental και η μετάδοση είναι με πολύδισκο υγρό συμπλέκτη και κιβώτιο έξι σχέσεων με κλιμάκωση που εκμεταλλεύεται στο έπακρο τις δυνατότητες του κινητήρα. Το ιδιαίτερα εντυπωσιακό στοιχείο, είναι η κατανάλωση καυσίμου που σύμφωνα με τον κατασκευαστή είναι στα μόλις 3,4 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα, κάτι που μεταφράζεται σε μια αυτονομία της τάξης των 300 χιλιομέτρων, με το ρεζερβουάρ των 11 λίτρων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι σχεδιαστικές γραμμές της NH-T 300, ακολουθούν αυτές της NH-T 200 μιας και η σχεδίασή της έγινε από μεγάλο ευρωπαϊκό σχεδιαστικό οίκο με στόχο να δίνει την εικόνα μιας μεγάλης και δυναμικής adventure μοτοσυκλέτας. Κυρίαρχο στοιχείο είναι το χαρακτηριστικό ρύγχος κάτω από τον προβολέα που ενισχύει την adventure εικόνα. Ένα πρόσθετο πλεονέκτημα της Ευρωπαϊκής σχεδίασης είναι η διαστάσεις της θέση οδήγησης. Τα άκρα ακόμα και τον ψηλότερων αναβατών σχηματίζουν φυσιολογικές και άνετες γωνίες κατάλληλες για την οδήγησης σε κάθε είδους έδαφος. Τα φωτιστικά σώματα είναι όλα LED, για την πληροφόρηση του αναβάτη υπάρχει μια εύχρηστη και ευανάγνωστη οθόνης LCD καθώς και θύρα φόρτισης USB 2A. Τα προστατευτικά κάγκελα σε συνδυασμό με την προστατευτική ποδιά κάτω από τον κινητήρα ενισχύουν ακόμη περισσότερο την εκτός δρόμου προσωπικότητά της. Παρά την adventure αρχιτεκτονική της όμως, η ΝΗ-Τ 300 παραμένει μια φιλική και εύκολη μοτοσυκλέτα, με το ύψος της σέλας να μην ξεπερνά τα 812mm, ενώ το γεμάτο βάρος της παραμένει στα λογικά, για την κατηγορία, 166 κιλά.

Λειτουργικά η νέα NH-T 300 είναι αυτό που υπόσχεται, μια crossover adventure μεσαία μοτοσυκλέτα. Το πλαίσιο είναι ατσάλινο σωληνωτό ανοικτό – τύπου “διαμάντι” – το οποίο αγκαλιάζει τον κινητήρα δημιουργώντας ένα άκαμπτο σύνολο, ενώ το πιρούνι με καλάμια διαμέτρου 37mm έχει διαδρομή 140mm και η πίσω ανάρτηση είναι τύπου monoshock. Ο μπροστινός τροχός έχει διάμετρο 19 ιντσών, μια ιδανική διάσταση για μικτή οδήγηση (άσφαλτο και χώμα), ενώ ο πίσω έχει διάμετρο 17 ιντσών. Και οι δύο τροχοί είναι ακτινωτοί με ελαστικά διπλής χρήσης διαστάσεων 100/90-19 μπροστά και 130/80-17 πίσω.
Το σύστημα πέδησης αποτελείται από δύο δισκόφρενα τύπου “μαργαρίτα”, με διάμετρο 288mm μπροστά και 222mm πίσω. Το πακέτο συμπληρώνεται από δικάναλο ABS της Γερμανικής Continental.

Η τιμή της νέας ΝΗ-Τ 300 είναι στα 3.895€ και διατίθεται μέσα από το επίσημο δίκτυο συνεργατών της ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: Τετράχρονος Υγόψυκτος μονοκύλινδρος με ψεκασμό EFI Continental
ΙΣΧΥΣ: 24 ps/ 7500rpm
ΡΟΠΗ: 22.5Nm/ 7000rpm
ΕΚΚΙΝΗΣΗ: Μίζα
ΜΕΤΑΔΟΣΗ: 6 Ταχύτητες
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ: 11lt
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ: 3,4 lit/100km (WMTC3)
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (ΜxΠxΥ): 2068 x 860 x 1180
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ: 812mm
ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΕΔΑΦΟΣ: 180mm
ΦΡΕΝΑ: Εμπρός δίσκος 288 mm – Πίσω δίσκος 222 mm
ABS: Δικάναλο Continental
ΕΛΑΣΤIKA: Εμπρός 100/90-19 57S – Πίσω 130/80-17 65S
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης