Φωτογραφίες Alessio Corradini 

Mπορεί η μοτοσικλέτα της Honda να μην ονομάζεται Transalp, τις Άλπεις πάντως τις κατέκτησε! Ένα «αγριεμένο» CB500X κέρδισε ένα Trophy που θεωρείται δύσκολο ακόμα και για μοτοσικλέτες On/Off Adventure. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ένας διεθνής αγώνας στην υπέροχη φύση των ιταλικών Άλπεων, το πρώτο Alps Tourist Trophy Ιnternational και μια διάκριση για μια «ήπια» -όπως την είχαμε συνηθίσει- μοτοσικλέτα, το best seller στην Ελλάδα (και όχι μόνο) Honda CB500X. Η Honda Motor Europe ανακοίνωσε στις αρχές Σεπτεμβρίου τη συμμετοχή της στον αγώνα Alps Tourist Trophy Ιnternational με αναβάτη τον Ιταλό Renato Zocchi.

Το ράλι κάλυπτε 5 σκέλη και 1.500 χιλιόμετρα προκλητικής περιπέτειας πάνω σε μοτοσικλέτες Adventure. Ο έμπειρος Zocchi και το σκληροτράχηλο -όπως αποδείχτηκε- CB500X κέρδισαν την πρώτη θέση όχι μόνο στην κατηγορία των 500cc και εν γένει σε αυτή των μοτοσικλετών τουρισμού ανεξαρτήτως κυβισμού, αλλά και στη γενική κατάταξη υπερέχοντας ακόμα και των εξειδικευμένων On/Off Adventure! 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η συνεργασία μεταξύ της Honda Motor Europe και του Renato Zocchi δεν είναι καινούρια υπόθεση. Ξεκίνησε το 2017 με ένα CRF250 Rally, συνεχίστηκε το 2018 με ίδια μοτοσικλέτα και το 2019 ήρθε η νίκη στον αγώνα Gibraltar Race πάνω σε ένα Honda X-ADV! Και φέτος, με τo CB500X η στρατηγική που ακολουθήθηκε ήταν ίδια και οι βελτιώσεις-μετατροπές λίγες αλλά καίριες, αφού άλλο είναι οι μοτοσικλέτες Adventure, άλλο οι street adventure (όπως το CB500X) κι άλλο οι εξειδικευμένες enduro που προορίζονται για οδήγηση εκτός δρόμου. Έτσι, το θεωρητικά ακατάλληλο CB δέχθηκε μετατροπές και ειδικά εξαρτήματα με σκοπό τον τερματισμό σε ένα από τα πιο σημαντικά ράλι Adventure της χρονιάς.

Και ο στόχος επιτεύχθηκε και με το παραπάνω! Γιατί το CB500X κέρδισε τη γενική στο «αγωνιστικό» του ντεμπούτο! Το αποτέλεσμα ξεπέρασε και τις πιο τρελές προσδοκίες των ανθρώπων της Honda Ευρώπης, με τις μοτοσικλέτες να διασχίζουν πολύ δύσκολες διαδρομές στον αγώνα: από κακοτράχαλους χωματόδρομους μέχρι βραχώδη εδάφη και κροκάλα.

Σαν να μην έφτανε αυτό, οι δυνατές βροχές του 4ου σκέλους του αγώνα έκαναν τα πράγματα πολύ επικίνδυνα, με ολισθηρά πετρώματα και πολλή οδήγηση στη λάσπη. Τίποτα όμως δεν φάνηκε ικανό να ανακόψει την πορεία αναβάτη και μοτοσικλέτας, αποδεικνύοντας πως σε έμπειρα χέρια το μεσαίο μοντέλο της Honda μπορεί να κάνει θαύματα.  

Πηγή motorbike.gr 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης