Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος

Στο πλαίσιο της συνάντησης της λέσχης BMW Riders Club Ελλάδας το οποίο πραγματοποιήθηκε το Η BMW Motorrad Hellas στηρίζει την προσπάθεια της REM Teamτριήμερο 11-13 Ιουνίου στο πανέμορφο Ναύπλιο, παρουσιάστηκε ένα πολύ ξεχωριστό και ενδιαφέρον project από Έλληνες φοιτητές. Η πρώτη αγωνιστική ηλεκτρική μοτοσικλέτα Hyperion από τη Racing Electric Motostudent αποκαλύφθηκε για πρώτη φορά στο κοινό και τους δημοσιογράφους και είναι έτοιμη να κατακτήσει την κορυφή στον αντίστοιχο διαγωνισμό που θα πραγματοποιηθεί στο Aragon της Ισπανίας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδας από το 2019 έχει ξεκινήσει στις Σέρρες ένα project για την κατασκευή μιας αγωνιστικής μοτοσικλέτας από φοιτητές η οποία θα αγωνιστεί στα μέσα Ιουλίου του 2021 στο MotoStudent. Η αγωνιστική ομάδα θα έρθει αντιμέτωπη με πανεπιστήμια από όλη την Ευρώπη και θα κριθεί τόσο η απόδοση της μοτοσικλέτας όσο και η αποτελεσματικότητα της ομάδας.

Με τον Team Manager, Κωνσταντίνο Μιχαηλίδη.

Στον διαγωνισμό θα κριθεί όχι μόνο η απόδοση της μοτοσικλέτας, αλλά και ο επαγγελματισμός της ομάδας

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η μοτοσικλέτα στο 90% της κατασκευάστηκε in-house στα εργαστήρια του πανεπιστημίου, έχοντας Ο Ιούνιος θα είναι μήνας δοκιμών στην πίστα των Σερρών με ερασιτέχνη αναβάτη καθώς απαγορεύονται οι επαγγελματίεςχειροποίητο πλαίσιο, ψαλίδι, τιμονόπλακες, ηλεκτροκινητήρα και μπαταρίες! Εκτός όμως από την πρόκληση των μηχανικών για την κατασκευή της μοτοσικλέτας, υπήρχε και η πρόκληση της δημιουργίας μιας επαγγελματικής αγωνιστικής ομάδας. Έτσι. η Racing Electric MotoStudent έπρεπε να φτιάξει ένα busιness plan, να έχει team manager, να έχει υπεύθυνο αεροδυναμικής, επικεφαλής σχεδίασης πλαισίου, ακόμα και υπεύθυνο marketing!

Η μεγαλύτερη δυσκολία στη μοτοσικλέτα ήταν το πλαίσιο, το οποίο είναι υβριδικό, με ένα βασικό χυτό κομμάτι αλουμινίου στο εμπρός μέρος και δύο κομμάτια carbon τα οποία ενώθηκαν με άξονες. Ο ηλεκτροκινητήρας έχει απόδοση περίπου 57 ίππους με το μοτέρ να ανεβαίνει μέχρι τις 9.000 σ.α.λ. και οι άνθρωποι της ομάδας υπόσχονται τελική ταχύτητα της τάξης των 180Km/h με 2,8 δευτερόλεπτα το 0-100Km/h! Το βάρος είναι στα 115-117 κιλά με τις μπαταρίες, ενώ η αυτονομία αναμένεται κοντά στα 120 χιλιόμετρα με κανονικές συνθήκες οδήγησης. Το σύστημα φρένων είναι ενιαίο και παρέχεται από τον διοργανωτή με σύστημα ανάκτησης ενέργειας.

Το δυσκολότερο κομμάτι στο πλαίσιο ήταν η συμμετρία των δύο ανθρακονημάτινων κομματιών.

Στις 18 Ιουλίου στην πίστα του Aragon ο μεγάλος διαγωνισμός!

Το όλο εγχείρημα έχει τη στήριξη αρκετών χορηγών με βασική υποστήριξη να έρχεται από την BMW Ο Team Manager είναι αισιόδοξος ακόμα και για τη νίκη στον διαγωνισμόMotorrad Hellas. Εκείνο που μας έκανε μεγάλη εντύπωση είναι ο επαγγελματισμός που έδειξαν οι άνθρωποι της ομάδας, οι οποίοι παρότι φοιτητές και εκκολαπτόμενοι μηχανικοί, έδειξαν ιδιαίτερη όρεξη, πάθος και αφοσίωση στο project.

Είμαι βέβαιος ότι η επιτυχία τους είναι εξασφαλισμένη, ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα στον διαγωνισμό.

Τα μέλη της ομάδας

Πληροφορίες για την ομάδα Racing Electric MotoStudent ΕΔΩ

Στην πρώτη φάση της αξιολόγησης τα αποτελέσματα ήταν εξαιρετικά για την ομάδα REM. Πάμε για τη νίκη στην Ισπανία!

Το τελικό σχέδιο περιλαμβάνει και αεροδυναμικά φτερά στο εμπρός μέρος!

Ο ηλεκτροκινητήρας έτοιμος να υποδεχτεί τις μπαταρίες και η πρόκληση της στήριξης της πίσω ανάρτησης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Απίστευτο μπουφάν εξελίσσει η BMW για το ηλεκτρικό CE-04

Πρώτες εικόνες της BMW R18 Transcontinental και Bagger

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης