Τα τελευταία χρόνια, ολοένα και περισσότεροι κατασκευαστές απέχουν από τις παραδοσιακές εκθέσεις αυτοκινήτων, επιλέγοντας να παρουσιάσουν τα προϊόντα τους σε πιο στοχευμένες εκδηλώσεις.

Η τάση η οποία υπαγορεύει την εύρεση νέων τρόπων για την προσέλκυση του κοινού εντείνεται συνεχώς. Οι εκθέσεις γίνονται λιγότερο λαμπερές, ακόμη και αυτή της Γενεύης, η οποία χαρακτηρίζεται ως η «βιτρίνα» των σαλονιών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στο Geneva Motor Show, που θα πραγματοποιηθεί τον Μάρτιο, θα απουσιάσουν συνολικά 18 εταιρείες. Στην ελβετική διοργάνωση, η οποία εφέτος γιορτάζει τα 90 της χρόνια, δεν θα έχουν περίπτερο ορισμένες από τις μεγαλύτερες μάρκες.

Αυτές είναι οι: Citroen, Jaguar, Ford, General Motors, Lamborghini, Land Rover, Lotus, Lynk & Co, Maserati, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Spyker, SsangYong, Subaru και Volvo.

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης