Η γερμανική ομάδα δεν είναι κυρίαρχη μόνο στις πίστες της Formula 1, αλλά και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Στο Twitter, για παράδειγμα, έχει 2,7 εκατομμύρια followers, με τους χρήστες να τη «βομβαρδίζουν» με μηνύματα σε κάθε Grand Prix.

Προκειμένου να μπορέσει να αντεπεξέλθει στις απαιτήσεις που επιβάλλουν τα social media, η Mercedes-AMG F1 διαθέτει ένα πολυάριθμο τμήμα διαχείρισης. Οι άνθρωποι που υποστηρίζουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης των πρωταθλητών φαίνεται πως, εκτός από εξαιρετικά γρήγοροι, έχουν και χιούμορ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τρανό παράδειγμα, η απάντηση που έδωσαν σε έναν χρήστη κατά τη διάρκεια του GP του Σότσι. Ένας ακόλουθος ζήτησε από την ομάδα μια γυμνή φωτογραφία και η Mercedes αποδέχθηκε το αίτημά του, αποκαλύπτοντας το «γυμνό» αμάξωμα της W11.

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης