Το σώμα της Rihanna το ξέρουμε πολύ καλά από τις άπειρες φωτογραφίες που η ίδια δημοσιεύει κάθε μέρα στο Twitter και θα λέγαμε πως έχει ένα πολύ γυμνασμένο και sexy κορμί.

Οι άνθρωποι του Armani, όμως, προτίμησαν να χρησιμοποιήσουν μόνο το πρόσωπο της νεαρής pop star στην τελευταία διαφήμιση της γνωστής εταιρείας.

Σύμφωνα με την εφημερίδα «Sun», το μοντέλο Jahnassa Aicken από την Ιρλανδία είναι το «σώμα» της Rihanna στη διαφήμιση της «Armani Jeans».

Είναι αλήθεια; Δείτε το video

Επιμέλεια: Τόλης Αλεξανδρόπουλος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης