Πρωί-πρωί ο ηλικιωμένος κύριος μπήκε σε υποκατάστημα κινητής και σταθερής τηλεφωνίας κοντά στο ΦΙΞ και αναψοκοκκινισμένος άρχισε να κάνει παράπονα στον υπάλληλο που ήταν πίσω από το ταμείο της εταιρείας.

«Πενήντα πέντε χρόνια πληρώνω τον λογαριασμό του σταθερού μου τηλεφώνου χωρίς να έχω καθυστερήσει μία μέρα. Άργησα για πρώτη φορά, ειλικρινά σας λέω πρώτη φορά, δύο εικοσιτετράωρα αυτό τον μήνα και σήμερα, κύριε μου, μου κόψατε τη γραμμή» είπε γεμάτος θλίψη ο πελάτης.

«Ναι, κύριε, ίσως γίναμε απρόσωποι, αλλά ξέρετε μείνανε λίγοι πλέον εργαζόμενοι και γι’ αυτό ίσως να μην αξιολόγησαν σωστά ή είδαν οι συνάδελφοι βιαστικά την περίπτωσή σας και σας το έκοψαν. Θα δω όμως τι μπορώ να κάνω» του είπε ευγενικά ο υπάλληλος, για να τον καθησυχάσει.

Μια ζωή πλήρωνε ο άνθρωπος, αλλά άργησε μια στιγμή…

Λίγο αργότερα, ο υπουργός Οικονομικών Ευάγγελος Βενιζέλος, από το βήμα της Ολομέλειας, μοιραζόταν τη μεγάλη επιτυχία του «κουρέματος» με όλους τους Έλληνες, αναφέροντας χαρακτηριστικά πως σήμερα είναι μια όμορφη μέρα για τη χώρα και ότι ο ίδιος δικαιούται να είναι σε κατάσταση ευφορίας.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης