Τις μπάρες σηκώνει το αρμόδιο υπουργείο, εν όψει της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης, ώστε οι οδηγοί να περνάνε από κάτω (την μπάραααα…) σφαίρα και με χαμηλό αντίτιμο από τα διόδια και να ξεχνάνε έτσι το βρισίδι στους κυβερνώντες.
Αυτά καταγγέλλουν -εμμέσως πλην σαφώς- τέσσερις βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας, οι οποίοι με αφορμή τη μείωση του αντιτίμου των διοδίων στα Μάλγαρα κατά 15%, που εξήγγειλε ο υπουργός Υποδομών, ζητάνε να μάθουν ακόμη από τον υπουργό αν πρόκειται να μειωθούν οι τιμές και στα διόδια του Ακτίου.
«Πριν από 20 μήνες, η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών (ΥΠΟΜΕΔΙ) είχε ανακοινώσει ότι σκόπευε να αναθεωρήσει τις συμβάσεις παραχώρησης των μεγάλων αυτοκινητοδρόμων της χώρας και να μειώσει τα διόδια κατά 50% στο εθνικό οδικό δίκτυο.
Όμως, το εν λόγω σύμφωνο, με τις υπογραφές μόνο του υπουργείου και των παραχωρησιούχων και χωρίς τη σύμφωνη γνώμη των τραπεζών που χρηματοδοτούν τα έργα, είναι άνευ σημασίας.
Υπενθυμίζεται, επίσης, ότι είχε ανακοινωθεί η σύσταση ειδικού λογαριασμού, ύψους 500 εκατ. ευρώ, που θα λειτουργούσε ως εγγύηση, προκειμένου να «ξεπαγώσουν» τα δάνεια των τραπεζών προς τους παραχωρησιούχους. Δεν έγινε τίποτα απ’ όλα αυτά και, με άμεσο τον κίνδυνο να διαλυθούν οι συμβάσεις παραχώρησης, το υπουργείο εξήγγειλε μείωση 15% στα Μάλγαρα, προφανώς εν όψει της Δ.Ε.Θ. τις επόμενες ημέρες» επισημαίνουν στην ερώτησή τους οι βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας (Σταύρος Καλογιάννης, Δημήτρης Τσουμάνης, Νικόλαος Λέγκας, Κωνσταντίνος Παπασιώζος), οι οποίοι ζητούν τις «αναθεωρημένες συμβάσεις παραχώρησης και τη μείωση των διοδίων, τις αυξήσεις που έχουν γίνει σε Μάλγαρα και Άκτιο την τελευταία διετία αλλά και μέχρι πότε θα ισχύσει το 15%.
Μέχρι να πάει και να ’ρθει στη Βόρειο Ελλάδα το τσούρμο που περιστοιχίζει τον πρωθυπουργό.

