Του Νίκου Βιτσιλάκη

Μια νέα προσθήκη στη γκάμα των τρίτροχων μοντέλων της Piaggio, που απευθύνεται κατά βάση σε όσους θέλουν να κυκλοφορούν περισσότερο στην πόλη.

Μετά τις εκδόσεις των 350 και 500cc με τον GT χαρακτήρα έρχεται η “light” εκδοχή 300 hpe (high performance engine) έχοντας δεχθεί τον κινητήρα με τις αναβαθμίσεις που είδαμε και στη νέα Vespa GTS 300 (δείτε εδώ). Προκειμένου όμως να ανταποκριθεί με τον καλύτερο τρόπο στις αστικές μετακινήσεις και βάρος, ο υγρόψυκτος τετραβάλβιδος των 278cc έχει διαφορετικές ρυθμίσεις όσον αφορά στην απόδοσή του, η οποία –πάντα σε σχέση με τη νέα Vespa- μεταφράζεται σε αυξημένη ιπποδύναμη (24,6Hp από 23,8) και μειωμένη ροπή (24,5Nm από 26).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το νέο 300 hpe είναι αυτό που παίρνει τη θέση του Yourban 300 από την ερχόμενη άνοιξη και συγκριτικά με αυτό είναι αισθητά πιο δυνατό κατά 3,5Hp, προσφέροντας παράλληλα και υψηλότερη κατά 2Nm ροπή. Σύμφωνα με την Piaggio, ο εν λόγω αναβαθμισμένος κινητήρας έχει σημαντικά μειωμένες τριβές, όπερ μεταφράζεται σε καλύτερη κατανάλωση λόγω των χαμηλότερων θερμοκρασιών που αναπτύσσονται. Βελτιώσεις έχουν γίνει επίσης σε κιβώτιο και μετάδοση, όπου η χρήση νέων προηγμένων υλικών εγγυάται μεγαλύτερη αντοχή και πιο αθόρυβη λειτουργία.


ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σχεδιαστικά το νέο τρίτροχο της ιταλικής εταιρείας διαφοροποιείται σημαντικά από το Yourban, ερχόμενο πιο κοντά στα μεγαλύτερα μοντέλα 350/500 με την περισσότερο «δυναμική» εικόνα. Στα συν θα λογίσουμε τη στάνταρ πλατφόρμα multimedia της εταιρείας, ονόματι MIA, που συνδέεται με το smartphone του αναβάτη, όπως επίσης και τη δυνατότητα φιλοξενίας δύο κρανών τύπου Jet κάτω από τη σέλα. Το νέο 300 hpe θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις, την απλή και τη Sport, με την τελευταία να διαφοροποιείται από τα βαμμένα κόκκινα ελατήρια των αμορτισέρ και τη χαμηλότερη ζελατίνα.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης