H επιτροπή κατασκευαστών αποφάσισε να χρησιμοποιούνται από το 2011 και έπειτα μονάχα υπερτροφοδοτούμενοι βενζινοκινητήρες 1,6 λίτρων.

Η απόφαση αυτή είναι τελική αφού εγκρίθηκε και από το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού.

Η χρήση κινητήρα ίδιων χαρακτηριστικών από όλους αποφασίστηκε για να δοθεί τέλος στις διαμάχες μεταξύ των ομάδων και κυρίως των κατασκευαστών, που συμμετέχουν στο  WTCC. H διαμάχη αφορά την ισοστάθμιση της απόδοσης των ατμοσφαιρικών βενζινοκινητήρων και των υπετροφοδοτούμενων diesel.

Κάθε καινούργιο μοντέλο αυτοκινήτου θα περνάει από τη διαδικασία ομολογκασιόν από το 2011 και έπειτα και θα πρέπει να χρησιμοποιεί turbo κινητήρα 1,6 λίτρων.

Όσα μοντέλα αγωνίζονται τώρα στο πρωτάθλημα με τους κινητήρες που χρησιμοποιούν αυτή τη στιγμή, θα μπορούν να κάνουν ακόμα μια σεζόν – αυτή του 2010.

Η FIA θα προσπαθήσει να ισοσταθμίσει την απόδοση των καινούργιων κινητήρων με αυτή των ήδη υπαρχόντων, για όσο καιρό θα συμμετέχουν και οι δυο στο πρωτάθλημα. Έτσι ώστε το επίπεδο του ανταγωνισμού να μην υποβαθμιστεί.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης